Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, May 2, 2010

Tak takut buang kemaluan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ni baru jer bukak surat kabar metro dan terbaca mengenai ini...Jom baca dulu....

KUALA LUMPUR: Alat sulitnya bernilai RM15,000, 16 batang giginya RM10,000, punggungnya RM12,000, manakala payu daranya pula RM5,000. Jika termasuk hidung, dagu dan kos menambahkan lagi kewanitaan dan kejelitaan, keseluruhannya lebih RM100,000.
Mahu dikenali sebagai Lisa Aziz, 30, dia mendakwa puas dan gembira dengan apa dimilikinya hari ini selepas menggantikan alat sulitnya menerusi pembedahan menukar jantina di Bangkok, Thailand, 10 tahun lalu.

Walaupun sedar perbuatannya menyalahi hukum agama, dia rela melakukannya kerana tidak sanggup menjadi lelaki.

“Saya dilahirkan sebagai lelaki tetapi sejak zaman kanak-kanak, naluri saya lebih kepada wanita. Saya tidak mampu membendung naluri itu dan sentiasa berusaha menjadi wanita.


p/s: Itulah masyarakat sekarang, dirinya dah sedar dan tahu yang perbuatan yang dibuat tu menyalahi hukum agama...tapi kenapa dia buat jugak...yang halal jadi haram dan haram jadi halal...Nauzubillah...

Kalau nak tahu lebih lanjut sila CLICK...

19 comments:

chenurulhusna said...

dunia akhir zaman

ASaDa RyutaRo said...

pehh.. yg ni baru mantap! hahahaha,,

apo jo la dia pikir. naluri perempuan sangat la konon.

uhh!

nak maki pun x guna, dia dah buat dah,. lisa aziz? WT..

manusia yg x pernah puas..

farhan asyraf said...

ish3.nauzubillah.smoga Allah s.w.t membuka hatinya untuk kembali ke pangkal jalan ;)

princeduyong said...

huh...sanggup tu...

ASaDa RyutaRo said...

nape link nk g kat metro tu xdapat nk access ea?

Arisa Mihashi said...

awwwwwwww...sangat sakit..adekh..tak salah ada naluri perempuan tapi janganlah sampai nak mengubah fizikal luaran..

si[jari] telunjuk said...

lau khunsa boleh kan? i ade sorang kawan..die ada 2 'bende' kot..naluri die mmg more kpd lelaki..die takde rahim..ade halkum..but demi kerjaaya sbgai atlet,die buang yg lelaki punye...maka,tinggal 'alat' perempuan..

M a W a D D a H said...

chenurulhusna: ermm...dunia dah terbalik...huhu

M a W a D D a H said...

Asada RyutaRo: memang mantap...hikhik...

tu dia terdengar bisikan halus kot sampai buat macam tu...huhu

x leh nak maki dah cuma harap2 dia insaf dan sedar atas perbuatan itu...

lisa aziz?? xkenal..hihi

M a W a D D a H said...

farhan asyraf: amin..

M a W a D D a H said...

princeduyong: huhu..tu la pasal...ermmm...

M a W a D D a H said...

si jari telunjuk: kalau khunsa memang dia patut buang salah satu..kena tgk dalaman die, naluri die...dia ada halkum, xde rahim, tapi demi kerjaya dia, dia memilih perempuan...ermmmm...xleh beranak lorr...

M a W a D D a H said...

arisa: terasa sakit je kan...uhukss...

si para para said...

tak pernah bersyukur dgn apa yg ada...

Shamrin Mat Janih said...

tak tau nk komen apa da. cuma semoga suatu ms terbuka hati dia untuk kembali kejalan yang benar.

zella y said...

wah....
ni jenis xigt dosa ni...

nauzubillah....

Syafrizal said...

“Saya dilahirkan sebagai lelaki tetapi sejak zaman kanak-kanak, naluri saya lebih kepada wanita. Saya tidak mampu membendung naluri itu dan sentiasa berusaha menjadi wanita"

Tanda-tanda menunjukkan hormon dia sudah lari. Berhati-hati dengan makanan sekarang kerana boleh menjejaskan hormon anda dan juga naluri anda. Tu sebab ada macam2 kes sekarang ni. Dua alam dan sejenis. Astaghfirullah.

malyna said...

salam singgah . ish ish.. dunia dah nak kiamat..
moga2 kita dijauhkan dr bende2 cmtu. insyaAllah~

Nashays said...

tak semenggah kelakuan!!banyak pulak duit die tu haa..

Related Posts with Thumbnails