Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, May 8, 2010

Oh Ibu...

Assalamualaikum dan salam semua....

Singgah berblogwalking tue, selalu la tengok and jenguk kat blog orang pasal ibu..huhuhu..Esok hari ibu kan...huhuhu..sedey rasanya nak teruskan entry ni..huhuhu..tapi ku gagahi juga...tak terucap dengan kata-kata...hanya lagu ini yang merungkai segalanya....sob..sob...



p/s 1: jagailah ibumu selagi dia masih hidup kat dunia nie...sesungguhnya syurga itu di bawah tapak kaki ibu...jangan la sekali-kali mengasari ibumu...ibu la tempat bergantung, tempat bermanja, tempat meluah perasaan dan segalanya....selalu la tepun mak dan bertanya khabar dia jika berada jauh di mata....Oh ibu....

p/s 2: sapa nak bagi aku berkongsi kasih ngan mak dia angkat tangan... ;)

14 comments:

farhan asyraf said...

saya saya.saya sayang mama saya :DD

M a W a D D a H said...

farhan asyraf: hehehe.. thanks... kamu budak baik...

sarah shafie said...

jom kongsi dgn aku..dlu suh ngorat abg aku tak nak..hehhe

M a W a D D a H said...

sarah: eh...pernah ade suh erk... ye tak...hikhik

sweeTSour said...

Al-Fatihah tuk emak kamu..
xmo sedey2 k...adah kan cool.Jom la kita sama2 kongsi mak...n nk kongsi ayah jugak..hehe

M a W a D D a H said...

sweetsour: al fatihah...:) ya im cool...:) thanks...leh kongsi2 erk..nati pas jugak call mak zack kat saya..hehehe...

bole kongsi ayah...jom balik kg saya..lalala

Studentslife said...

mak i love u

wadud@duad said...

em.. kalau tanya sedih, tpi sya rasa jawapan awk "ya" kot? :) sya ad lgi ibu, tpi dok jauh.. :-( dia kat mesia, sya kat Indo..waaa...

lepak2 la lam blog sya eh :-p

Mr Rulez said...

wahh..hari ibu pun stil ader lagu rOx kapak..cayalar...hehe


ap adiah tuk hari ibu..kiter nak ajak mama kiter g karok..;)

Chaon Cornerz said...

sedeynye lagi nie.. Selamat hari ibu...

M a W a D D a H said...

studentslife: :)

wadua@duad: ermm..sedey..uhuks...walaupun duk jauh, jgn lupa calling2x k...:)

M a W a D D a H said...

chaon: lagu nie memng sedey...hukhukhuk...


mr Rulez: bestnye dia dpt ajak mak die g karok...:p

saya xley ajak dah...:(

simieY® said...

selamat hari ibu

gambar exist zaman budak².hehee :)

kitatauke said...

salam perkenalan...
teringat era tahun 90an...zaman diorg baru nak naik...:)

Related Posts with Thumbnails