Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, May 30, 2010

Aku ada 1 cerita....

Assalamualaikum dan selamat pagi...

Aku ada 1 cerita untuk dikongsi bersama...Jom hayati...
Dalam perjalanan pulang, Ali ternampak seorang pakcik ni di tepi jalan....Dan dia sangat kasihan lalu menumpangkan pak cik ni...

Ali      : Pakcik, pakcik...Pakcik nak g mana ni dengan beg besar?
Pakcik: Err..boleh tak pakcik nak tumpang kat selekoh sana...
Ali      : Ok pakcik, meh la masuk...

On da way...

Pakcik: Anak....anak nak kaya tak...
Ali      : Err..saya lebih suka bersederhana pakcik...

Pakcik tu terdiam jer lahhh.....Dalam 10 minit, pakcik tu pun bersuara lagi...

Pakcik: Anak...anak nak kaya tak...
Ali      : Pakcik, saya suka bersederhana je dalam hidup...(Ali jawab dengan penuh rasa rendah diri)

Bila dah sampai di destinasi....

Pakcik: Terima kasih anak...Saya tinggalkan setin kaya kat atas kerusi tu...Makan ngan roti sedap tau....

p/s: lalalalalalala....peace....

11 comments:

sweeTSour said...

macam pernah kubaca...tapi dimana ya..wakakaka... Anak nak kaya??

M a W a D D a H said...

sweetsour: hahahaha...opss... err..mesti la nak kaya.... ;)

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha... saya tak nak kaya.. cukuplah bersederhana camni je..

hahahaha.. adeh2..

pok cik oh pok cik..

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: pok cik asada ooo pok cik asada...hahahaha...

ZilaJai said...

hahaha...kaya oh kaya..))

LaNuNsepet said...

ha3..
terkena...
mesti pakcik tu geleng2 pale dgn jawapan anak muda tu

tak paham bahasa punya budak katanya,

Cik Ct Fadzil™ said...

salam.. skong kmen lanunsepet.. hehee.. ;D wassalam..

wadud@duad said...

adess.. terbahak den membaconyo..hahaha :p
siot jer pakcik tersebut..

maCy said...

budak ta sehat ase nak kek dlm tu..

Long Haffiz Long Hassan said...

nie pun makanan lagi..ahakz

Syafrizal said...

kaya HPA dah keluar
sedap tau hehe

Related Posts with Thumbnails