Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, March 21, 2015

Char Kuey Tiaw....

Char kuey tiaw yang sangat sedap di KL ni....


Tadaaaaaaa.......


Udang besar...
Makan sedap...
Harga pun berpatutan....

Ko hado?? 



Hehehe

Friday, October 31, 2014

Bersejuk di KLIA

Sejukkkkk....

Sejukkk...Mengantuk..Semua ada bila ada kat sini...Sekarang dah pukul 4:51 pagi...Cepat lah pukul 7:00..Nak naik flight ni...Tak sabar nak sambung tidur kat kampung plak...

Weekend at home this week...Nak hilangkan stress selepas berpenat di office...Memang penat wehh masuk Projek ni...Semua nak urgent...Maaflah ye...Ambe ada 2 tangan dan 2 kaki je...Tak mampu nak buat banyak keje...Takpe lahh...Minggu ni nak rehat..Don't disturb me yer my friends..hihi...


If you are struggle, don't worry Allah knows what you do...And Allah stay there with you..Don't worry what other peoples say...You just follow the rules, hardworking and go to the right path...Don't be late go to office yo...


One day at Bali...Company Trip on 2013...Hope ada lagi...Best pergi sebab free...kekekeke...



p/s: Allah knows better than you know about yourself...


Sunday, August 10, 2014

Hidup Berperaturan...

Salam pagi ahad semua...

Alhamdulillah kita diberi peluang bernafas di dalam dunia yang penuh dengan dugaan dan pancaroba ni..Moga kita terus diberi peluang oleh Allah supaya terus beribadat kepada-Nya dan jangan lalai atas apa yang kita perlu buat untuk di bawa bekalan ke sana nanti...

Hidup berperaturan..Ye setiap orang pasti ada peraturan untuk meneruskan hidup ini..Dan pasti jua ada pantang larang yang perlu diikuti..Mungkin bagi mereka yang tidak pernah dengar dengan pantang larang dan tak ambik endah pasal pantang larang pasti berasa jelik dan pelik, tapi yer memang ada famili dan mereka yang mengamalkan pantang larang ni. Sebab untuk terus harmoni dalam perhubungan pasti ada pantang larang itu dan terus amalkan..

Sejauh mana kebenarannya, Allah maha mengetahui setiap yang berlaku...


Tapi contoh ea, kalau saya la..Pantang larang saya jangan minum ais nanti perut buncit..Tapi minum jugak..Alahaiii belum ada kekuatan lagi untuk tidak minum ais..Sekali skala teringin, minum jugak..Alahai...


p/s: bila nak turun berat lagi nie...Waaaaaaaaaa
Related Posts with Thumbnails