Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, May 16, 2010

Award lagi dari Asada RyutaRo...

Assalamualaikum dan salam semua....

Hari itu, aku...aku...aku dapat award dari Asada RyutaRo...Ya, "Sunshine Award". You are my sunshine, you make me happy...lalalala..Eh, nyanyi plaks kat sini...hehehehe...

Ni award nya...

  
Cantik tak..hehehe....Dapat munga... Eh..bunga la....lalalala...
Thanks Asada RyutaRo bagi "Sunshine Award"...Wallah...

Amek sikit ayat dia yang best mengenai kawan....

"kalau kita nak tahu kehidupan seseorang tu, tengoklah kawannya.. kalau kawannya baik, insyaAllah, baiklah orangnya. kalau kawannya jahat, berwaspadalah." ..

"kalau kita berkawan dengan si penjual minyak wangi, kalau tak banyak, pasti ada sedikit wangian ada pada kita.. kalau berkawan dengan pesawah, pasti ada tercalit sedikit sumur di mana-mana."

Bestnya dapat award...Nak lagi..nak lagi...heh...Ok, sekarang sesi bagi award kepada orang bertuah..sila sengih...

kepada nama yang tersenarai di bawah ni. sila ambik award ni dan tempekkan kat sidebar korang.. bagi jugak kat 20 komentor tertinggi untuk menerima "Sunshine Award" ni..

1) Krole                            11) Ummiross
2) Shamrin                         12) Zealot
3) Tora                              13) Budakcomot
4) Qellissa                          14) farhan asyraf
5) Yaya                              15) Eikasyaza
6) Matdin                           16) Hiro
7) Ali                                  17) Mr Rulez
8) Taib                                18) Nafira
9) Eskremgoreng                 19) Naddy
10) Princess                         20) Epul

Special person: Zoul

Ok..dah..dah penat..hehehe...Sila amek tau... :)

11 comments:

|| NaFiRaa || said...

mekasih~
hehehe

MiSs TOrA said...

dapat lg awrd ;p tq adah tora amek ye ;p nti da post roger adah tau hi3

MrS ShaHriL said...

wah...nsb adah comel xkasi diba cute...hehehe...

maCy said...

waa.. da wt entry.. maCy da amek.. ta wt entry ag..hik3

Mr Rulez said...

thx adah..buat susah2 jer..dah lm tak jenguk dekat cni..rs segan plak nk amek..kiter malu lar..huhu

Syafrizal said...

banyak dapat award ye hehe

ASaDa RyutaRo said...

hohoho~

tQ gak.. lalala~

qellissa said...

erk, i baru pasan lah award ni...thanks ye adah..mmuuuahhh...lalalala

farhan asyraf said...

wawawa.. thanks thanks thanks :DD

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

ngeeeeeeeee~adah..hehehe~
maceh taw...nnt yaya amek...
dun't worry huhuhu..tengsssssss~chayang adah:)

❤ princess ❤ said...

makceh adah.. sowi ar lewat rply award nih. sibuk xm..

Related Posts with Thumbnails