Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, November 10, 2010

Stress Terlampau....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Pejam celik pejam celik dah pertengahan bulan November...Makin hari makin stress...Aduhhh...
Maaf lah pada member2 terdekat yang mendengar segala luahan dan bebelan aku yang tak berasas pun...Huhuhu...Dan juga pada ayahku....Aku main lepas jer...Mood tak stabil sejak kebelakangan ni....

Kalau aku terlepas cakap ke, termarah ke, termasam muka ke, termonyok ke...Aku minta maaf lah...Muka pun rasa dah makin tak berseri kan kalau asyik moody jer...huhuhu...Tak mahu lah stress selalu..Nati muka berkedut...Adehhh....

Bilakah semua ni mahu berakhir?? Huhuhuhu....Aku tak mahu dah berada dalam keadaan stress ini...Pening dan tak tahu nak pilih jalan yang mana...Adakah penghujung November ni penentu segala-galanya?? huhuhu

Ya Allah ya tuhanku...Kuatkan lah semangat ku...Tenangkan aku....Berikanlah kekuatan padaku...Kalau itu lah takdirku, aku akan terima dengan redha....huhu...

Aku mahu berjuang hingga ke titisan akhir....Kalaulah....



p/s: Maaflah entri stress....

13 comments:

Nur Qistina said...

bertabah! perjuangan itu memerlukan pengorbanan. dan pastinya nanti hasilnya sungguh indah...=)

ankeljonni said...

Adah.. jgnlah stress2.... jom santai....

Hairil Rizal said...

Belum abes Exam lagi ke Adah?

Ayoh...cket aje lagi ke mercu kejayaan itu!!

Unknown said...

tak sangka~ reti juga stress ya :P hehehe... take ur time k~ berjuang!

Post-post menarik.
Allah wujud ke?

Allah Sangat Baik. Setuju?

Keyyah said...

adah...b strong ok... chaiyok2.. xper kalo stress, lepaskan je....nak menjerit ke, melalak ke, buat jelah..hehe

Mr. Asada said...

oh adah.. jangan simpan stress. lepaskan.. lepaskan. tapi jangan orang yang jadi mangsa. hahaha..

adah kan cool..

Khaisya said...

Salam...

sm lah kta..stresssss melampau terlampau

Anonymous said...

sabar ye sis?
nanti dah tau result semua kita tgk2 lagi macam mana ye..

senyum :)

Prince Halilintar said...

adah..kene lawan stress tu..biase lah kalau tak ada dugaan macam mane nak nampak hasilnya..semoga adah berjaya di dunia dan di akhirat..aminn :)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

dunia memang begini, keindahan yg hakiki hanya "di sana"... moga Adah bersabar menghadapi segala pancaroba yg bersifat sementara ini dan mengambil ianya sbg satu cara mengumpul pahala (pahala kesabaran).

Dzasc Skachers said...

kalaulah ape adah?
hehehehe..

jangan stress2 okeh.. :d
banyakkan bersabar dan minum air..:D

Syikin said...

adah aku paham keadaan mung..
be strong k..
all d best to u..

Asyi@asyar said...

amen tok doa adah kt ats..
kuatkan semangat ea adah..
asyi yakin adah pasti boleh...
teruskan perjuangan..

Related Posts with Thumbnails