Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, November 13, 2010

Lukisan Wang Padin

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Selamat malam semua....Dah lama dah aku siapkan lukisan nie....Actually, memang tak reti pun melukis....Tapi aku ingin mencuba...Mana lah tahu ada tuah kan...hehehe...Tul tak Padin....hihi

 Rasa gambar macam kartun jer...Ahakss...

 Lagi2 nak tayang....Adehhh...

 Gambar original....

Weehh..Jangan lah gelak tengok lukisan aku nie...kekekeke....Seriusly aku malu ngan lukisan aku...Macam kartun jer....Hahahaha....

Lukisan ni dibuat masa aku tengah stress...Layan lukis ar....Hehehe....


Tarikh tutup ialah 19 November 2010. Jom lah korang join sekali...hehehe....
Nak tahu hadiah-hadiah dia dan ingin join skali klik SINI.... 



p/s: Agak-agak, ada tuah tak? ngeee.... 

23 comments:

Padin said...

ha kan boleh tu adah.. tahniah heee, ok aku ulas masa pengumuman kemenangan nanti ya, gudluck..

M a W a D D a H said...

padin: hehe...ulas..ulas...jangan tak ulas...hihi

ankeljonni said...

adah... hohoho... kalo menang ... jgn lupa belanja....

M a W a D D a H said...

encik gorilla: hehehe...insyallah..air kosong...hihi

ankeljonni said...

aiyakk.... (jatuh terlentang)...

huh... air kosong?.. gila kedukut..

M a W a D D a H said...

encik gorilla: dah tu, encik gorilla nak makan apa??

ankeljonni said...

aku.. aku... mmmm... pizza size paling besar... air gelas paling besar.... semuanya yg besar2 belaka....

M a W a D D a H said...

encik gorilla: orite...tak habis makan, siap...kalu tak habis, ko plak belanja aku esoknya...ekekeke

ankeljonni said...

adah... aku bukan tanak belanja... mmg aku ni kaya... tapi bukan kaya duitlah....

aku ni kaya dengan senyuman dan kasih sayang... huhuhu...

Unknown said...

Ada bakat :)

Post-post menarik.
Allah wujud ke?
Allah Sangat Baik. Setuju?

M a W a D D a H said...

encik gorilla: orait la tu...namanya kaya jugak...bukan kayap...ekekeke..

aku kaya dengan kasih sayang...lalalala...

M a W a D D a H said...

iqbalsyarie: hehehe..ade la sikit2...:p (perasan adah ni)

Anonymous said...

ganbatte! kalo menang piza ok? piza kak nak piza!!! ;p

Zuwairi said...

cantik lorh.. lukisan tu..

Ceritera Lelaki Pot Pet

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

buleh la..ko kalau tak mau lukisantu jual kat gua yek

M a W a D D a H said...

macy: ekekeke...jom kita bodek padin...hihi



zuewairy: thanks...:)

M a W a D D a H said...

brutalsolo: aku tak jual..ko nak, aku bagi free je...ekekeke...

Dzasc Skachers said...

ok jer wadud tengok? :d
hehehe...
ajar la sifuk.. hehehe

CIK TOM said...

good luck adah!!

tgl jejak sini je sb tnet slow..hihi

Asyi@asyar said...

perghhh ade nie ade bakat seni huhuhu asyi suke tgk...
tenang jer skg time kasih adah.. ade masa lukis tok asyi satu taw.. ekekek

Belalang hijau Perisik said...

peserta lukisan wang pdiino dtg skodeng lukisan kat sini...hee

semoga berjaya adah!

M a W a D D a H said...

wadud@duad: hehehe...ade lagi orang lain yg hebat wadud...:)



cik tom: thanks cik tom...:)

M a W a D D a H said...

asyi@alasyr: hehehe..seni yang tak terluah..ahakss...thanks asyi...
alaa...bese2 jer tu asyi...asyi nak suh adah lukis ape..ngeee



belalang hijau: hi peng'skodeng'...haha..
gud luck to belalang too, ok...:)

Related Posts with Thumbnails