Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, November 16, 2010

Hari raya korban...Aku pun berkorban....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat hari raya aidiladha buat teman2 dekat, teman2 jauh dan mereka yang sudi menjengah dan membaca blog yang tak seberapa nie...Aku nak ucapkan selamat hari raya korban...

Hari raya korban....Aku pun berkorban...Tapi bukan berkorban lembu...Berkorban masa aku untuk perkara yang amat penting dalam hidup aku...Berkorban untuk tidak balik ke kampung halaman...Aku beraya di perantauan...Waaa...T_T....Jauh lah sangatkan...:p

Snap gambar masjid masa jalan2 ngan Keyyah...Masa matahari terbenam...

Esok dah ada niat nak sembahyang raya di masjid...So malam ni kena tidur awal lah...Sebab nak kena bangun awal, mandi sunat, dan terus gi sembahyang raya...

Pasal juadah raya...Terserah kat Keyyah...Dia pun tak balik....Kekekeke...Seronok ada geng...Ser pun tak balik....hehehe...Mungkin beraya di lab...Arrkkk...

Kepada mereka yang baik hati dan ikhlas nak bagi juadah raya ataupun daging, sila-sila lah bagi....Sebesar tapak tangan, nyiru aku tadahkan... Nyiru besar lagi ha...:)

Semoga hari raya korban kali ini dilalui dengan lebih bermakna....



p/s: Hope pengorbanan aku berbaloi dan ada satu sinar atau nur buat aku....Aminnnn....

18 comments:

echah mashuri said...

huhu..sis adah comey!slmt hari raye ye..ampunkan sgala kslaa]han yg telah ambo lakukan..slmt beraya di perantauan

ps=ade ase cm bro asada yg braya di prntauan x..ihiihi

Mknace said...

:) :) :)
selamat hari raya aji

No NicKnaMe said...

nak nasik impit...

paan said...

selamat menyambut aidil adha.. :)

Entri terbaru : Blog Yang Sunyi

Asyi@alasyr said...

salam hari raya korban.. dri asyi tok adah...
berkorban apa saja harta atau pun nyawa..

sarah shafie said...

amin.. aku berkorban jgk ni..

Keyyah said...

selamat hari raya aidiladha...
semoga pengorbanan kita berbaloi...

M a W a D D a H said...

echah mashuri: sama la..adah pun nak ucap yg sama gak kat echah..:) ntah la..same kot ngan bro asada...hakhakhak...



mknace: sama la..:)

M a W a D D a H said...

no nickname: meh la lab..:)



paan: sama la..:)

M a W a D D a H said...

asyi@alasyr: hehehe



sarah: amin...:)

M a W a D D a H said...

keyyah: hope berbaloi-baloi lah...huhu

qellissa said...

salam aidiladha adah..=)

Prince Halilintar said...

slmt myambut aidiladha adah..insyaAllah satu hari adah akan mendapat nur yang dicari itu..hehe..nk daging korban sket..!

Norgadis Labuan said...

Salam aidiladha dari Norgadis dan keluarga

Tomato Gurl's Life said...

salam aidiladha..moh la umah cik tom..beraya..hehe

maCy said...

hik3.. patut rindu kt macy ;p

tehr said...

pernah alami beraya di rantau masa belajar dulu

tido je bila tak tahu nak ke mana2

ASaDa RyutaRo said...

pengorbanan tu penting. semoga adah lebih kuat semangat untuk berkorban di masa yang akan datang.. ;)

Related Posts with Thumbnails