Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, November 11, 2010

Kentut keluar angin ok lagi....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Biarlah aku tenang seketika...Tidak mahu stress lagi walaupun keadaan aku agak kritikal...Huhuhu...Mungkin ada hikmah disebaliknya?? Ermmm...Hanya Allah yang mengetahui....

Kentut...Apa itu kentut?? Semua orang pernah kentut...Jangan nak menafikan ok yang anda tak pernah kentut...Macam2 jenis ada....Ada yang kentut tak berbunyi, kentut berbau, kentut macam gempa bumi, kentut macam malu-malu nak keluar pun ada...Hahahaha....

Aku ada kawan yang suka kentut....Siap muka berkerut-kerut lagi sebelum nak keluar kentut tue...Hahaha...Dan kadang-kadang dia macam bersedia nak angkat bontot sebab nak kentut...Pastu kata "Aaaaaaa"....Bermakna lega lah tue....Agak2 nya best kan kentut...Hahahaha....

Apa maksud kentut keluar angin ok lagi?? Hahahaha...Betul lah...Keluar angin ok lagi kalau kentut keluar tahi...Opsss..Maaf...Terpaksa cakap..Kekekeke...Jadi satu masalah plak nak gi basuh seluar aka spender....Hahaha...Selalunya orang yang cirit birit la mengalaminya...Yer tak?? hihi....

Kadang-kadang aku selalu jer lah marah kat ayah aku sebab kentut bukan main lepas je...Marah-marah sayang ok....Hehehe...Pastu dia kata, dah tu, bukan nak biarkan aje angin dalam perut...Nanti ada penyakit plak....Adehh....Kadang2, amek la bau yang nyaman itu....Sniff...Sniifff....

So....Kalau nak kentut, lepaskan aje, ok....Hehehehe...



p/s: Hidup juga ibarat kentut....Aku pernah umpamakan macam tu...Klik SINI....Hehehehe

31 comments:

sarah shafie said...

adah suke kntut tk?kihkih..

M a W a D D a H said...

sarah: sarah suka tak kentut?? hihi

Encik Gorilla said...

aku suka... aku suka... (sambil angkat tangan)

M a W a D D a H said...

encik gorilla: adehh...ada jugak spesies orang mengaku yang dia suka kentut...

hahahahaha...

Encik Gorilla said...

ye lah... semua org kentut kan.... baru lega rasa perut....


cuma jgn lepaskan depan org udah.... nyorok2 kat semak...

M a W a D D a H said...

encik gorilla: semua orang kentut..thats right...cuma bunyi ngan tak bunyi je...hihi

kalau dah tak tahan, tak sempat dah nak berlari lari kat semak tue...hahaha

Encik Gorilla said...

tahan hidung je lah....

maCy said...

eh eh pasal kntut jugak. hik2

M a W a D D a H said...

encik gorilla: eeeee...kentut!!!



macy: eh eh...ntah la...tibe2 rasa kentut tu best...haha

Encik Gorilla said...

alamak... ko dgr ke... sori yek.... terlepas....

M a W a D D a H said...

encik gorilla: adehh...ada bau....

Encik Gorilla said...

alamak... oooo... patutlah muka ko dah jd biru.... (sambil garu kepala)

Asyi@alasyr said...

kritikal omaakk jgn.. ku syg kamu bangat!!!
alahai kentut mmg best dpt kuar angin lam perot huhuhu...

qellissa said...

kentut bunyi ok lagi dr kentut xde bunyi..hahaha

M a W a D D a H said...

encik gorilla: oh tidak!!! aku mahu pengsan...(mata dah terkebil-kebil)...



asyi@alasyr: huwaaa...dah kritikal asyi...huhu...
memang best...ekekeke...

M a W a D D a H said...

qellissa: tau xpe..kentut tak berbunyi tu la yang ada bau....hahaha

echah mashuri said...

eceh...tumpg kntut sini:PP

M a W a D D a H said...

echah: larriikkkk ramai2...echah kentut kat sini...haha

Encik Gorilla said...

echah kentut... echah kentut... (sambil tutup hidung)

M a W a D D a H said...

encik gorilla: hahahaha...walaupun echah kentut, tapi dia still cool kan...hahaha

Encik Gorilla said...

haah... mmg cool... gojes gitu... huhu...

NARDtheNERD said...

kentut mmg tanda sihat punn.
:))

M a W a D D a H said...

encik gorilla: hehehe...



nardthenerd: hehe...ya betul...:)

tehr said...

pagi ni dah beberapa kali kentut
nasib baik juga tak ada sapa2 berdekatan

'awasi kentut anda'

M a W a D D a H said...

tehr: opppsss...hahaha..jangan keluarkan kentut beracun sudah..hihi

'kentut biar bertempat'..ahakss

aibaks said...

seb bek kuar angin.. hehe

Heidi Shafiq said...

hosmet aku kentut melampau bau die.. aku slalu jerit kt die..

"pegi cebok la woi..!!"

Prince Halilintar said...

alamak..terhenti prince gah makan bile nk bace entri adah ni..hilang selera 2 saat pastu sambung makan balik..hehe

nurayunni said...

aku pun suke kentut..haha

M a W a D D a H said...

aibaks: sib baik...hehe



heidi shafiq: hahahaha...

M a W a D D a H said...

prince halilintar: opsss prince...maaf..maaf..lupa nak mention awal2...adehh...



nurayunni: terbukti sihat...hihi

Related Posts with Thumbnails