Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, November 15, 2010

Aku jatuh cinta...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Aku memang minat kat budak nie....Aku selalu tersenyum tengok dia...Eh...Apa yang menarik sangat pasal dia nie...Mungkin senyuman dia...Mungkin suara dia....Mungkin lirikan matanya....Aduhh...Aku jatuh cinta....Chewaahhh....Hahaha..

Pada suatu hari....Aku di ajak olehnya ke suatu tempat...Yang menarik katanya...Di ajak kawan aku sekali...Pada mulanya, aku nak duduk seat depan...Tapi kawan aku plak yang nak duduk...Spoil betul lah...Mula lah muka aku masam mencuka....Tapi aku tengok dia cool jer...Senyum je....Tak kata pape...Waduh...Aku terkesima...

Giler...Memang seronok giler naik kereta dia nie....Dan dia mula lah bersembang...Kawan aku tak banyak cakap...Hanya berbicara sikit2 aja...Dalam hati aku, huh...Baik aku yang duk depan tadi...Mesti dia tak boringkan dengan aku...Yer lah kan..Aku banyak cakap...Mungkin dia terhibur dengan lawak bodoh aku...Hehehe..Sekurang-kurangnya aku nak dengar dia gelak...Nak dengar dia melirik matanya....Ala sepet-sepet gitu....;)

Siapakah dia....Pasti tertanya-tanyakan....Hehehe...Rahsia....

Hahahahaha....




Tetiba...Aku tersedar....Alamak....Dah 6:30...Kena bangun sembahyang subuh....
Aduhh...Mimpi rupanya....Baru nak syok sikit...

Lepas sembahyang, teringin nak mimpi lagi...Tak puas tengok dia senyum, gelak-gelak...Hahaha...
Esok lah sambung mimpi ni....Agak-agak, boleh tak erk....hihihi...



p/s: Motif?? Mimpi indah best kan....Hehehehe

22 comments:

Aniz said...

adeh! wat suspen jer...mimpi upernyer...haha

HaN WarreN said...

cehhhhhh ngatkan betul2 tadi..hampes krempes tol ;p

RasyidHamid said...

hahahaa mimpi basah!! hahahah

Jejaka Terhangat said...

erkkk...mimpi basah?

M a W a D D a H said...

aniz tihani: hehehe



hantwo: hihihi...oppss

M a W a D D a H said...

abdul rasyid dan jejaka terhangat: uikss...mane ade...adehh

Dzasc Skachers said...

waaa.... sape tuh? cemburunya wadud.. ekekeke..
adah kene ceoat kawen lar.. :p

Chaon Cornerz said...

hahha.. mimpi rupanya.. mimpi kan mainan tidur.. ada yang indah ada jugak yang tak.. nasib la.. kalo nak sambung balik cerita tue macam tak dapat je.. hahha..

paan said...

ceh , mimpi jer ker...

ankeljonni said...

best la ko... aku plak asyik mimpi yg ganas2.. kejam... tahap darah percik2 kat dinding... hmmmm

Hairil Rizal said...

Mimpi indah mmg best Adah!
Terasa mau dan mau dan mau lagi sampai terasa nak nanges minta mimpi sambung lagi :)

Liefde Ain said...

laaaa, ain ingatkan betol laa tadii. hehehe ;DDDDD


mimpi inda sgt best. tp nitemare lg seronokkk!! haha

Anonymous said...

cis, buang karan baca. haha

tak2 kiddy. sori baru baca kt uma da ni. ngee

NARDtheNERD said...

wahhh.
mimpi siapa tuu?
:))

Prince Halilintar said...

alamak satu kebetulan plak, rini banyak kwn2 blogger prince cite pasal mimpi..asyik tetipu ke prince arini..hahahaaha

M a W a D D a H said...

wadud@duad: mesti tak habis baca ni...hahaha



chaon: hahahaha...confirm dah payah dah nak dapat balik mimpi tue..hihi...ak ah..mainan tido jer tue...kekeke

M a W a D D a H said...

paan: kekekeke...:)



encik gorilla: hahaha..ganas tul mimpi encik gorilla...mesti berpeluh kan lepas tersedar tue...hihihi

M a W a D D a H said...

hairil rizal: hahaha...sampai nangis yang tak tahan tue...hihi



gades ain: hihihi...opsss...nitemare seronok ker? adehhh...

M a W a D D a H said...

macy: haha..mesti penuh feeling kan macy bace...:)



nardthenerd: ehemm..ehemmm...si dia...ahaksss...siapakah si dia? oh..xde sape2...

M a W a D D a H said...

prince halilintar: hehehe...opss...rileks sudah prince..anda memang pembaca yang bagus...:)

CIK TOM said...

sengal!1mimpi upenya...hahaha

M a W a D D a H said...

cik tom: ngeee...sikit2 je sengal tu..lalala

Related Posts with Thumbnails