Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, November 5, 2010

GiveAway Domain From MelRomeo.Com

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Malam ni ntah kenapa rasa macam boring sangat2...Mungkin sebab lama giler tak keluar menghiburkan hati....Tak kisah lah...Lepak2 ke...Window shopping ke...Jalan2 ke...Huh....Serius...Lama tak jenjalan...Uwaaa...huhu...

Takpelah...Abaikan je la...uhukk...Yang pasti aku nak amek tag yang dibagi oleh Asada si budak masyam....;)..hehehe...

Wow...Ada giveaway daripada MelRomeo yang dia nak bagi domain free...Ehemm...Adakah aku yang bertuah itu...Ahakss...Nak la join asada...Lalalala....


GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM
Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS
MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG
GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM

Tarikh tutup adalah 30 NOVEMBER 2010.. jom join! tak rugi apa-apa.. entah-entah dapat domain free hadiah daripada MelRomeo.. lalala~ (ayat asada...hehe)



p/s: Tuah ayam nampak di kaki, tuah aku sapa yang tahukan....hehehe

12 comments:

echah mashuri said...

gud luck sis..^__^

wadud@duad said...

wah2.. gud luck adah.. pasni dot com pulak la eh.. hehehe..

eh sory ekh pasal Ym.. hehehe.. minta sori sangat2 okeh,, wadud banyak hal sampai terlupa..:p

M a W a D D a H said...

echah mashuri: thanks...doa2kan ye...hehe



wadud@duad: thanks...ntahla..kalu ada tuah...hehe

its ok wadud...xde pape lah...:)

hiro said...

gud luck.

Asyi@alasyr said...

waaaaa.. gud luck adah ea
tuah adah xsape yg tau kan ekekeke..
insyaALLAH najahh amennnn..

maCy said...

:)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

bestnya klu dapat... tp I masuk contest tak pernah pun menang...sian tau I Adah.. :(

Tomato Gurl's Life said...

good luck!!kalau menang bg kat cik tom ;)

ASaDa RyutaRo said...

adah, kalau menang mesti bagi kat asada tau. lalala~

gud luck! ;)

M a W a D D a H said...

hiro: thanks hiro..:)



asyi@alasyr: thanks asyi...aminnn...hehe

M a W a D D a H said...

macy: senyum itu sedekah ea..hihi



miss mirror aka sam: best kalau dapat..adah pun selalu kalah gak...cuba la dulu..mane tau ada tuah miss mirror...hehe

M a W a D D a H said...

cik tom: ayat sama macam asada...:)



asada ryutaro: ayat sama macam cik tom...:p

korang pakat ea...hahahaha

Related Posts with Thumbnails