Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, November 18, 2010

Santai kah??

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Errrmmm....Tetiba terlintas di fikiranku...Yang...Tema atau header blog aku ni ok kah? Sesuaikah ngan aku? Ermmm..."Santai...Cool...Rileks and Enjoy"....Macam tak kena jer....Uhukkk...

Huhuhu...Sekarang ni aku rasa macam terlebih merapu laks...Macam dah takde santapan rohani dan jasmani dah kat blog aku ni...Apa kena ngan aku nih?

Dulu-dulu...Aku bagi nama santai...Kenapa? Sebabnya dan sebenarnya aku suka bersantai...Bersantai di tepi pantai...Ewaahh...Suka angin di tepi pantai...Suka bermain air di tepi pantai...Suka pulau...Teringin nak menyelam..Teringin nak scuba....Waaa...Impian belum tercapai nak scuba nie...huhuhu...Bestnya kalau dapat berhoneymoon di pulau2 yang cantik...Adehh...terfikir honeymoon la plak...Bermimpi la adah nie....

Tetiba teringat pernah naik banana boat di Pantai Port Dickson ngan member2...Seronoknya masa tuh...huhu...

Patutkah tema ini diteruskan atau haruskah bertukar tema?? ermmm....




p/s: Banyak daging korban dalam peti...Berfikir-fikir, nak masak apakah ngan daging2 yang banyak itu...Yummy...

22 comments:

ankeljonni said...

adah... takpelah.... tak dapat bersantai d tepi pantai.... bersantai atas lantai pon ok apa.... sambil2 tgk tv...


huhuhu...

CIK TOM said...

easa xperlu tukar..adah dah dikenali sbgi blogger n vlog santai..cik tom rs sesuai je...sbb entry adah disampaikan dgn gaya santai

Asyi@asyar said...

alahai beszzzz ape santai.. asyi suka n suki la adah...
perghhh!!!! best honeymoon n santai2 kt pulau yg cantiqqqqqqq ekeek

Anonymous said...

byk daging korban? ehem2



xya tukaq la.. tuka2 layout je skali skale ;D

Keyyah said...

kena lah 2 ngn tema santai... xyah tuka la

NARDtheNERD said...

ok ja nii...
tak yah tuka...
:))

Prince Halilintar said...

entri tu pun dah "santai" xperlu tukar2 lagi adah..heehee..

daging tu klu malas masak bg prince eh..prince suke masak..ehehe

HaN WarreN said...

tukaq warna yang memcolok mata plak ;p

Hairil Rizal said...

Hoho..takyah tukar. Masih relevan lorrr :)

hamzah ian said...

pergh.. cantik sungguh pantai ni

Unknown said...

Haha. jika dulu, tema blog saya ialah cinta..maka saya tukar kepada memahami ayat cinta. Maka, bagi saya...tukar tema itu ialah satu keperluan, selagi tak menjejaskan keaslian :)

Saya dapat juga daging korban, tapi tak ambil sbb tak reti masak T_T

platipus said...

masak untuk aku addah!

Syafrizal said...

Saya pun suka bersantai kat tepi pantai. Tapi belum ada rezeki hehe.

M a W a D D a H said...

encik gorilla: betul..betul...bersantai dan bergolek2 di depan tv...nice idea encik gorilla...:)
actually, memang selalu buat dah..hehe



cik tom: erkkk...yeah..blogger santai? hikhik

M a W a D D a H said...

asyi@alasyr: santai memang best asyi..:) best tu berhoneymoon di pantai...hihi



macy: ehem...banyak..ngee..ok gak tu cadangan macy...peace

M a W a D D a H said...

keyyah:..yeay..yeay...keyyah sokong...ngeee



nardthenerd: orait bebeh...;)

M a W a D D a H said...

prince halilintar: entri ni pun santai?? hahaha..
wahh..prince pandai masak...ade peluang ni...peluang nak rasa masakan prince...hihihi



hantwo: wahh..warna yang menjolok mata!! takut mata han terjolok sama je...hakhakhak

M a W a D D a H said...

hairil rizal: hehehehe...orait..



hamzah ian: confirm tengok gambor je...:p

M a W a D D a H said...

iqbalsyarie: erkkk...ermm..boleh difikir-fikirkan gak tuh...thanks bagi pendapat..;)
alaa...nape xamek daging korban tu..bak sini..hehe



platipus: orait...meh sini..

M a W a D D a H said...

syafrizal: jom kita bersantai...yeehhaaa...

Mr. Asada said...

walaupun cmna kaler yang adah guna, bila sampai kat sini terasa gak santai-nya..

senyum2 untuk adah.. ;)

Mr. Asada said...

dah banyak gak asada komen, lom habis lagi baca entry yang ketinggalan seminggu ni. huhu..

Related Posts with Thumbnails