Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, June 9, 2010

Seronok jawab nie....Zoul, Tora dan Ser....


Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Aku sangat teruja nak jawab tag nie...Kalau ada orang lain, maybe tak suka jawab tag, tapi aku rasa sangat seronok kalu tag tu menyeronokkan aku...Ok tak...Ahaksss...Tag kali ini di bagi oleh 3 orang kanak-kanak ribena yang ceria-ceria selalu...Tag dari Zoul Tora  dan  Ser 
Tapikan dalam ketiga-tiga tag ni actually ada yang sama, ada yang terlebih dan ada yang kurang..Jadi adah combine semua jadi satu..Biasa la, bila past-past ni (boleh dikatakan tag berantai) terus jadi lain...Macam2...hehehehe....Thankss dear...Peace...Jom kita baca apa yang best sangat tue....

1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
Hot?? Actually aku tak hot, tapi aku COOL...Yeah..yeah....

2.soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.
Actually, wallpaper ni diletak secara tidak sengaja dan spontan...Before this letak wallpaper lain...Wallpaper yang aku suka...Amek kat blog sorang budak tu yang 'posing maut' di atas rumput....Tapi tak leh ar letak lama-lama..Takut...Hehehe



3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
Wallpaper ni pasal Microsoft Windows Professional dan berwarna biru...Letak dengan tidak sengaja...Sila baca di no 2...

4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
Pada tahun ini, bulan berapa ntah..ada sorang budak tu mengidam..so kena la laksanakan..bahaya orang ngidam2 ni..ahaksss...ade letak dalam entry makan-makan tu...Peace...


5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
Tengah dengar radio la ni...tajuk 'Semangat yang Hilang' dari XPDC...Aku suka lagu ni...Jom nyanyi..lalala

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Tak sempat nak wat pape...Sememangnya aku concentrate jawab tag ni...hahaha...

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Dipanggil dengan nama penuh dan nama pendek...dah tahu kan...xde lagi yang nak panggil dengan nama spesel...hihihihi...

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.
1) matdin  
2) duad@wadud  
3) maCy   
4) Asada RyutaRo  
5) Burp  
6)  mijie  
7) Eikasyaza  
8) Eskremgoreng

9.Soalan ke-sembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
dia adalah seorang yang baik hati, penyayang dan suka ambil hati aku... :p

10.Soalan ke-sepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
semoga hepi selalu dengan family tercinta..dan jaga kesihatan baik-baik k..nati adah jawab tag kamu...tak mo sedey-sedey...hihihi

11.Soalan ke-sebelas : no. 3 ada hubungan dengan sapa?
no 3 ada hubungan dengan no 4...hahahaha...ntah la...korang g tanya la diorang...kasi gossip panas kat sini...tak tau la plak soalan ni tanya macam ni...adeehhh...


12.Soalan ke-duabelas : bagaimana pula dengan no.4?
no 4? hahaha..seorang yg complicated pemikirannya...hehehe..suka kasi orang gelak dan tersenyum sorang2 depan laptop nie...dia memang best..xmo puji lebey2, takut kembang plak...

13.Soalan ke-tigabelas : pesanan kepada orang no.6
no 6...sila jadi budak yang baik k...Tak mo nakal-nakal....hehehe

14.Soalan ke-empat belas : kata2 cinta untuk orang no. 2.
Kata2 cinta untuk no 2?? alamak...Errrmmm..hayati ya..."Aku cinta kamu, aku sayang kamu"...Jangan takut plak orang no 2 tu sebab no 2 terkena kat kamu...Terpaksa bagi kata-kata cinta...Hahaha...Kan dah merah muka yang no 2 ni...hihihihi....

15.Soalan ke-lima belas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
ada persamaan..dua2 perempuan yang baik hati dan sayang adah...hehehe


16.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
Alamak...ada 3 orang tag aku ni...So, aku kena jawab 15...huhuhu....

Ser: perempuan, tengah happy sekarang bersama si dia...hehehe, roomate aku, tengah pulun belajar, 22/11 dia nyer besday....

Tora: Baik hati, periang, tengah tanam anggur kot sekarang, suka gak tag aku, dia suka kawan ngan aku....hihih...

Zoul: blogger best, baik hati, tak suka marah (errr..yeke), lelaki, dia sangat gembira ari tu aku orang first bagi award kat dia...hehehe,


18.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
Suka jawab tag ni...Sebab kena gtau ciri-ciri orang tu tanpa disedari..hihihi

19.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
razman mana plak ni?? :p

Soalan ke-duapuluh : gay or less?
aku perempuan sejati..hanya suka pada lelaki sejati..ahakss




Dahhh..lega...hihihi...

16 comments:

Syafrizal said...

saya masih guna wallpaper lama yang ada pokok dan gambar langit hehe

Keyyah said...

opssss ada gosip panas kat cni..lalala~~~~~

mcm tau je sapa yg mengidam nk mkn pizza 2...siap mkn sambil afundi shahir..wakaka

2R said...

hhee..tetiba tora tingat lagu semangat yg ilang..bgus layan lagu ni tgh ilang semangat ni ahehe..tq wat ye adah ;p luv u

suka_haha said...

soalan no 17 xde ke adah?? ngee...

Dzasc Skachers said...

muahahahha... wadud no 2.. pergh macam adah dah jatuh cinta jer?? alahai.. x jadi balek mesia la camnieh.. :p main2 jer.. :)

M a W a D D a H said...

syafrizal: waahhh...nice la wallpaper lama itu.. (walaupun adah xnampak...kikiki)


sweetsour: opsss..gosip panas..org itu lum dtg lagi..heheh...keyyah la itu..hehe..afundi shahir kah kamu??patut la shahir menang...:)


miss tora: bestkan lagu semangat yg hilang..adah suka giler lagu itu...luv u too..hehehe


suka_haha: xder?? hehehe...matdin tambah sendiri la..hihi


wadud@duad: hahahaha...cmne la leh wadud no 2...hihihi...jatuh motor adala...kakaka...xmo balik mesia sudahh!!! :p

khairul_bariyyah said...

huish...panas bebenor nih.. tapi2,dakcomot setuju ngan adah pasal soklan num 11 2.. hehehe

M a W a D D a H said...

khairul bariyyah: hahaha..ada gak penyokong adah di sini...hehe..panas kan..panas kan...mana la diorang nih...hihi..g date kot...wahahaha

Mr. Asada said...

adah... tQ bg tag..

tapi kan...

dah pernah buat tag ni dlu.. ngeee~

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: dah buat ke...adeehhh...

MiJiE BLoG said...

waa..pnjngnye tag utk mijie kali ni..tkot kejap tgk td..waaa..

eh2 mijie no6..eh mijie x nkal2 taw

M a W a D D a H said...

mijie: eh..x nakal erk...hehehehe... ermm..yeke?? :) peace...

Mr. Asada said...

so kira tak yah buat la an?? lalala~

adah klu nk tengok ade kat tajuk "aku yg hot"

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: hehehehe...xmo wat sudah..aku ngajuk...hahaha...

"aku yg hot" ?? ehemm...ehemmm... aku yg cool...lalala...

Anonymous said...

sisssss!!!!
adoii.. nape msti maCy no 3?? suka suki wt gosip.. adeh3.. abes la maCy kne baling telur satg~~ huhu

M a W a D D a H said...

ala macy...ok la tu baling ngan telur...jangan telur tembelang sudah..hehehe...

senyum2 selalu k...

Related Posts with Thumbnails