Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, June 28, 2010

Orang Histeria dalam bas...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ini aku nak berkongsi cerita ngan korang tentang perjalanan aku semasa ke Pekan Pahang baru-baru ini....Ada orang histeria dalam bas...Kejadian ini memang benar berlaku dan tiada tipu muslihat....

On da way, dalam bas transnasional:

Makcik 1: Eyaaarrrrkkkkk!!!!
Aku : Bunyi apakah itu....(hati berkata-kata)
Makcik 1: Eyaarrrkkkkkk!!!!
Aku: Eh, macam orang histeria je...Alamak..Takutnya...Ada histeria dalam bas?? (hati jua berkata-kata)...

Orang sebelah dan aku turut memandang ke belakang....

Driver: Bunyi apa tu??
Makcik 1: Eyaaarrkkkkk!!!....(Dengan kuatnya)....

Ada 2 orang driver...Satu yang sedang bawak bas dan satu lagi sedang berehat....

Then makcik 1 pun bersuara....

Makcik 1: Saya tengah mengurut orang ni..Dia terseliuh semasa nak naik bas tadi....
Driver: Dah habis tu, nape bunyi macam orang histeria je...kalau ada orang sakit jantung ni, bahaya nie...
Makcik 1: Saya memang mengurut bunyi macam tu...Ni kiranya tak kuat sangat ni...Kalau yang sebelum ni, lagi kuat saya bunyi...Errmmm...Kalau orang urut, biasanya bunyi sendawa je...Angin orang yang sakit urat tu kuar melalui saya...Tapi kalau saya, saya tak sendawa, tapi bunyi macam ni la....Eyyaarrrkkk!!! (sambil mak cik 1 mengurut pesakit itu)...

Aku dan orang sebelah gelak bersama-sama...Bukan gelak slow-slow, tapi gelak kuat-kuat...Rasa kelakar la plak...Pada mulanya rasa takut....Lama-lama rasa lucu la plak....Teruk tul aku dan orang sebelah gelak...Bunyi Eyyaaarrrkkk!!! sentiasa kedengaran dalam beberapa ketika..Dan ketika Eyyaarrkkk!!! itu, satu bas yang sunyi itu berselang bunyi Eyaaarrrkkk!!! dan gelak ketawa...

Driver: Tak urut lelaki ker?
Makcik 1: Saya tak urut lelaki..Bukan tak boleh, tapi malas...Lagipun kalu orang lelaki, mesti la orang lelaki jugakkan yang kena urut...Mana leh perempuan...Errrmmm...Saya dapat ilmu urut ni after ayah saya meninggal..Mungkin ilmu urut ayah saya tu terkena pada saya, bukan abang saya...Ayah saya terkenal pada waktu itu...Tak kenal ke...
 Driver: Errmmm...Tak kenal la plak...Ooo....Macam tu....huhuhu

Dan Makcik 1 terus mengurut sambil berbunyi Eyyaarrkkk!!!...hahahaha


Gambar di atas tiada kene mengena dengan cerita di atas dan bukan juga di ambil dari pak cik google...hehehe...Gambar di atas adalah anak buah aku yang semakin membesar...Adik beradik yang bernama Mohd Alif Imran dan Mohd Afiq Ashraf....Si abang yang terlebih manja daripada si adik...Adehh....Bila nak snap gambar je mula lah buat memek muka yang ntah hape-hape...dan juga sangat kelakar...:) hahahaha... tengok gambar diorang, terus lupa segala duka dan lara...chewahhh...


p/s: lain orang lain caranya....banyak ragam dan kerenah yang kita jumpa....

21 comments:

sarah shafie said...

adah pun bunyi cmtu jgk..hehhe..eeyyyarkk

Anonymous said...

eyarkkk adah ;p

khairul_bariyyah said...

wuwuu~ teringat masa kna urut ari 2.. eyaarrkk!!

eh,makcik tu muda lg ea? terer cakap omputeh gak 2.. =P

Unknown said...

EYAAAKKK HAHAHAH

zulkoa said...

haiya..seb bek x bunyi mcm psangn pengntin wat tut..hehe

Unknown said...

wahahahaha...cis...ingatkan betul2 histeria dah..haha
Latest post:Bagaimana mahu menyatakan sayang yg sebenarnya?

fiezah91 said...

ceyh..kena tipu ngn tajuk lak..wakakaka.. ingatkan betol2 tadi..huhu..

NARDtheNERD said...

comell la makcikk eeeyyyaarrrkk yu..
hehe~

Keyyah said...

eeeeeeeeyyyyaaaaarkkkkk...
kalo keyyah takot dah nak mengurut ngn org tu..
takut xtahan nak tergelak je nnt..haha

Syikin said...

confirm sakit kn bile makcik 2 urut..

Liefde Ain said...

hahahaha. kelakar jekk. hua2! eyarkkkkkkkkk! :D

Unknown said...

mak cik 2 yg urt dia yg kuar angn..muahhaah

Dzasc Skachers said...

cess baru nak ceramah pasal histeria..hahahahha..
xde la main2 jer..:p
wadud pikir betol2..:)

M a W a D D a H said...

sarah, macy, farha: hahahahaha...


khairul_bariyyah: kene urut? hehe...makcik tu dlm 40 an kot..


cik ubi: :p


iqbalsyarie, fiezah91: hehehe..opss...jgn mare...


naddy: eh, camne naddy tau...:p


keyyah: jgn tergelak..nanti kn makcik tu urut tertekan urat lain plak kang...


syikin: ermm..confirm...:)


gades ain: hahahaha...nak join mak cik tu gak ke ain...:p


echah: hehehe


wadud@duad: hehehehe..dipersilakan berceramah...adah ok je...:) cian wadud tersalah pikir..:p

dayna said...

yg urut tak sakit,org mengurut plak yg jerit lebih...hahaha..ingatkan histiria btul2 td..

Syafrizal said...

ingat bunyi berak tadi hahaha

tehr said...

gelak sorang2 pulak aku dalam bilik ni

Eyyaarrrkkk!!!

...eh, best gak la buat bunyi macam tu

Anonymous said...

ada plak ek bunyi gitu?//nasib xda bunyi kentut ke..lagi lawak..hahaha

tic said...

lawak sunggoh..adeii la..

Ain Zulaikha said...

oooo tidakkk, eeyyaaaarkkkkk...

M a W a D D a H said...

dayna: angin tu terkena kat tukang urut...hehehe


syafrizal: mcm tu ke bunyi...ahahaha


tehr: hehehe...eh..best kan..kikiki


ejum: hahahahaha...kalu bunyi kentut, confirm satu bas tutup hidung...kalau driver tutup hidung, camne...:p


tic: hehehehe


ainz: hahahaha..tidakkk...:p

Related Posts with Thumbnails