Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, June 26, 2010

Aku adalah Aku....

Assalamualaikum dan salam semua...

Aku adalah aku...Kenapa tajuk entry aku begitu...Sebab...Aku telah di tag oleh 3 blogger yang baik hati...Iaitu  BurpKech dan Miss Mirror. Sorry la erk sebab lambat wat entry ini...Memang masa mencemburui diriku...Hehehe...Iyo la tu adah oii...Hehehe...Dah lama dah diorang tag aku ni...huhu...Kena tag dari Miss Mirror sebab aku terbaca blog dia yang kata jangan baca..Tapi aku baca gak...Degil kan...Ahaksss....



1) Seorang perempuan sejati...lalala
2) Amat suka makan tapi risau kalu berat badan bertambah...Adehh...
3) Suka bergurau dan bergelak ketawa...
4) Suka wat research..Tapi bila tak dapat apa yang di cari, mula la rasa down...Tak patut betul...
5) Minggu ni asyik makan coklat cadbury je...Mengidam ke...
6) Suka pantai sebab ia mendamaikan...
7) Suka dengan orang yang kreatif dan berseni...Seni itu indah...
8) Bila rasa mengantuk, terus tido...
9) Suka berkawan...
10) Bila rasa mengidam, aku akan cuba dapatkan jugak...Walaupun makan masa satu hari, satu bulan atau setahun...
11) Teringin nak beli laptop dan kamera canggih...Tapi lum dapat laksanakan lagi...Agak-agaknya bila la tu agaknya...
12) Belum rasa full confident lagi masa bawak kete...So, rempit la dulu k...:)
13) Suka gak tengok TV...Citer best dan kelakar, lagi la aku suka...
14) Suka makan ikan singgang cicah budu...Feveret tu walaupun makanan simple...
15) Sentiasa berfikir, apakah hala tuju aku lepas ni...
16) Bila tengok kehidupan orang berfamili, rasa macam bahagia je diorang walaupun terselit kisah pahit...aku sendiri pun tak tahu....
17) Lama dah rasa tak jogging bersama Keyyah...
18) Teringin nak beli rumah dan tanah sendiri...Aset tu...
19) Senyum-senyum selalu...
20) Ok..kita lihat siapa yang kena...hehehe...

Krole
Dakcomot
maCy
Asada Ryutaro
Matdin
Wadud@duad
Taib wahid

p/s: Hope korang sudi buat....Dan proses mengumpul award yang tertunggak...:p

7 comments:

khairul_bariyyah said...

wee~~ baiklah adah.. nanti i buat okeh.. tp,rase mcm penah buat (cari jalan nak lari..) =P

Dzasc Skachers said...

hehehe..
adah nieh kuat perli ekh..:p
xpe2,, perli mu mengandung makna tuh..kuah3..
wadud buat nanti, sebab skang tengah rancak final exam..waaa...
nak final pown kene tag gak..:D
time kasih adah yang sangat baek ati.. :p

Ida Sazarina said...

yeah!!
itu dia adah..
kita same, xleh drive lg~ :P

Kech Hidayah said...

yeah! yeah! yeah! adah dah buat....hheeheh

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hi Adah... dah KIV tag ni dr beberapa org blogger sebelum ni ya?? So, tak le I rasa bersalah sgt sbb mendenda u kan? Thanks Adah atas n3 ni...Kesian kan..tak pepasal kena declare 20 perkara plak...sib baik masih disecretkan mana yg patut disecret..

OOO u suka budu ke? Sama la dgn I..sgt sedap kan campur cili padi..tekak I ni mmg international...tempe I makan, budu pun I makan.. sgt yummy!!!

Thanks again..thanks so much!!

M a W a D D a H said...

khairul_bariyyah: jgn cuba nak lari...kena wat gak...hehehe


wadud@duad: perli? mana ada...wadud ni...:p gud luck wadud tuk final itu...final2 la kene tag..hehehe...adah memang baik hati...:)


nanajoe: hehehe...sama la kite..leh kawan..;)


nur hidayah yahya: yeahh..adah bagus kan...:)


miss mirror: eh..miss mirror perlu rasa bersalah...hehehe..eh, xder la...yg secret patut disecretkan..hehehe

budu la best..sampai menjilat jari...hihi...adah pun makan tempe...bab2 makan ni memang xleh nak lepas...hehehe...

sama2.. :)

Keyyah said...

ahha bila ntah nak g jogging..hujang je pagi2..

Related Posts with Thumbnails