Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, June 11, 2010

Mataku Layu....

Assalamualaikum dan salam semua...

Uwwarrrgghh...Sedikit mengantuk hari ini...Maybe dapat panggilan 'mengejut' pagi tadi...Adehh...Ayahku kejut pagi-pagi....Ngantuk-ngantuk...Apa da aku ni...Orang kejut, bagus la....Hehehe..

Ayahku: Hello, bangun tak lagi ni?
Aku     : Errr..dah...
(padahal mesti la cam kan suara baru terkejut bangun tido ngan dah lama bangun tido...adehh...aku nak menipu laks..ahakkss)...
Ayahku: Orang kejut bangun subuh ni...Nampak sangat tak bangun lagi...

Dan perbualan terus ke topik yang seterusnya.....

Apa?? Pagi nya ayah call...Kalu bangun tersedar sendiri tak rasa mengantuk laks...Sebab sebenarnya dah lama tak kunci jam...Mata mula terkebil-kebil tadi... :)

Errmm...aku tak berkemas lagi ni...Naik bas kul 3 petang ni...Ke Pekan, Pahang...Jauh tu perjalanan...Amek masa dalam 5 jam kot dari sini...Kalau naik bas malam takpe la...Boleh tido2 dalam bas...Kalu bas siang?? Alamaknya kena pura-pura tido la ni...hehehe...Nak baca buku? Errrmm..Takut pening-pening laks...Tengok la camne...Dulu-dulu, di masa budak2 ribena, aku adalah pemabuk..haha....Kantoiii...kikikiki...Tapi sekarang dah ok dah..Kata orang 'alah bisa, tegal biasa'...Selalu je ni naik bas...hehehe

Bestnya kalau ada pintu sukahati doraemon....Bila buka pintu tu, terus sampai...Xyah nak penat-penat nak naik bas, tunggu bas, tdo dalam bas, makan dalam bas, borak dalam bas....hehehehe

Doraemon pun konpius kalu aku mintak pintu suka hati...hahahaha...

Dan kalau dapat kipas kat atas kepala tu pun best gak...Terbang...Tak payah penat-penat kan...hehehehe



p/s: aku ni nak mudah dan senang aje...mana ada perkara mudah dan senang ni kat dunia ni....:)

13 comments:

Anonymous said...

nah.. pntu sukahati. huhu

qellissa said...

pintu suka suki ader, nak tak? ngeeee...

M a W a D D a H said...

macy: mananya?? hehehe


qellissa: suka suki?? ha..boleh gak..hahaha

Mr. Asada said...

macy jadi doraemon la kat sini.. hahaha

kantoi tol la adah ni.. bgun lewat.. isk!

selamat ke pekan pahang.. ngeee~~

***tetap tak mau mengalah. hahaha

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: hahahaha...tak leh bayang kalau macy jadi doraemon...bulat-bulat, kaler biru..hahahaha...'gelak jahat'...

mana ada bangun lambat...tadi dikejutkan pada pukul 6 pagi...besenya bangun 6.30...kantoi lagik...hihihi...

ok..selamat2x...;)

Keyyah said...

aloo xdapat nak tlg.. sizuka (keyyah) cuma guna pintu doraemon ja..hehe

Ida Sazarina said...

doremon dtg~~
hehehe~~
adah xde bnda lam dunia ni yang senang k~
kena usaha dlu, baru nmpak hasil~ :)

Shamrin Mat Janih said...

hehehe, doremon, umur aku da 30-an, tp rsnya zaman kecil aku suka gk tgk doremon ni....

Nak pintu hati kah...aku pun nk join minta lah juga....

Liefde Ain said...

ain pernah ouh cakap, kalo ade doraemon kan seronok. hahaha. mmg best kalo ade pintu tuh. wahhh! tinggal buku kat uma, sng jekk nak amik. hahahaha :P

Dzasc Skachers said...

hehehe.. yola tuh... kuatnyer berimaginasi??hahahha.. bagus2.. :)
nanti wadud call doremon ok..:p

Syafrizal said...

tapi doraemon dah advance dah awak
tak silap saya dah 3D hehe

qimiqa said...

wow.. pegaruh cartoon nie.. kuwat.. hehehehe

qimiqa said...

wow.. pegaruh cartoon nie.. kuwat.. hehehehe

Related Posts with Thumbnails