Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, June 24, 2010

Kenduri di Temerloh, Pahang...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pada hari ahad minggu lepas, majlis gilang gemilang di Temerloh, Pahang berlangsung...Majlis Pernikahan si Uda dan Dara...hehehe...Errrmm...Orang pahang lagi, kata ayah...hehe..Actually dah lama dah rasa nak wat entry ni tapi asyik tergendala jer...Ni baru ada sedikit masa terluang walaupun sebenarnya banyak kije yang menunggu di belakang untuk disiapkan....Jom kita lihat kemeriahan orang berkahwin...Dapat kakak ipar orang Temerloh, Pahang...

Menunggu pengantin perempuan tiba di surau

Selesai akad nikah, pengantin lelaki menyarungkan gelang kepada pengantin perempuan.

Ehem...Ehem..disaksikan oleh mereka yang hadir..

Pengantin lelaki dan perempuan berseri-seri...

Dari pihak lelaki...Nampak aku tak? hehehe

Apa da pengapit lelaki...Tak pakai baju kaler sama..Ada sedikit kecacatan pada gambar itu...hahaha...Jangan mare ye pengapit lelaki...hihihi...

Jom makan di meja mengadap...

Aku pun turut sama makan kat situ...Sedikit tak malu...hihih..Bis tu semua tak nak makan kat situ..So aku amek peluang la nak makan kat meja pengantin...Bukannya senang...Hehehe...Lagipun makan kat meja pengantin sangat la best dan istimewa...kikiki...Bijak..Bijak....hehehe...

Selesai sudah majlis itu...Meriahkan...Nanti ada sambungan entry tuk majlis sebelah lelaki lak....

Selamat pengantin baru buat pengantin baru...hehehe...Moga berbahagia ke anak cucu hendaknya...


p/s:Bila la plak majlis aku nak berlangsung ni....Eerrrmmm....

15 comments:

Cik Ubi said...

poskan mknn pngntin cket..haha

Keyyah said...

xlama lagi lah 2..sabar ye adah..kejap je lagi..dgn Dato ___.. lalala

nabilah_2908 said...

kenapa pengapit lelaki itu adalah perempuan...? mncari kelainan yer..? hehe.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
KEROPOK LEKOR

khairul_bariyyah said...

bila la dak comot nak kawen.. eh, silap2.. bila la adah nak kawen.. *wink2 =P

Jieda said...

tahniah dan selamat pengantin baru untuk adah..err tersilap hehehe..untuk pengantin baru tu

M a W a D D a H said...

cik ubi: dah habis dah cik ubi...hehe


keyyah: wahaha...bhy ngan dato2 ni keyyah..xmo jd no 2 n no 3 n no 4...:p


nabilah: mencari kelainan sikit..payah nak jumpa tu..hihihi...


khairul_bariyyah: ha..dak comot nak kawen bile?? hehehe...

M a W a D D a H said...

jieda: hehehe...saje je akak jieda ni...hihihi...tersedak jap adah...hehe

zulkbo said...

Salam bertandang sini
moga anda sihat dan ceria..
mesti ada jamuan patin tempoyak
he he..

Najmu said...

hahaha.. malu i. mu ni...

M a W a D D a H said...

zulkbo: ye..adah ceria-ceria selalu...hehehe...ada jamuan patin tempoyak tapi masa abang bertunang...masa kawin, xde plak patin tempoyak...huhuhu


najmu: jgn la malu...hehehe...cool beb...

ASaDa RyutaRo said...

malu-malu.. tapi mahu sbnrnya. uhh..

apesal gambar sikit je adah? mana lagi gmbar2 laen?? takkan ni je?

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: asada...duk diam2 sana...:p

bnyk lg sebenarnya gmbr asada..x larat nak upload...:p nati la upload gambar kenduri belah laki2 lak...huh..x sabar2...:p

NaNaJoe said...

wah2!!
syoknye mkn kenduri~
hehehe~~ :)

M a W a D D a H said...

nanajoe: syok nana...sampai menjilat jari...hehehe

Najmu said...

cet...

Related Posts with Thumbnails