Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, June 23, 2010

Contest Gambar Best By Asada

Assalamualaikum dan salam semua...

Pada hari ini aku terbukak hati untuk join contest ini yang dianjurkan oleh Asada Ryutaro...Errmmm..Sebenarnya dah penah dah promote contest itu dan letak banner...Tapi ni baru je nak join...Bukan apa...Sebab di desak dan di belasah oleh Asada Ryutaro...Hehehe...Eh..Takde la...Saje je nak join contest itu tapi xmo menaruh harapan sangat sebab dah join contest2 yang lain, confirm tak menang...Contest ni...Errrmm..Rasa tak jugak kot...Biar si penganjur rasa simpati sikit kat aku...Hahahaha....

Gambar di atas ni wajib letak tau...Pihak penganjur cakap la kan...:p

Ok2...Sebelum apa-apa, jom kita baca syarat2 dia...

1)  Buat satu entry khas dengan tajuk Contest Gambar Best by AsaDa. UPLOAD GAMBAR TERBEST yang anda ada. tak kiralah gambar anda sorang atau ramai-ramai. takpun gambar orang kenduri kawen. asalkan bukan gambar lucah. yang pasti, gambar tu anda punya.. bukan cilok dari pakcik google atau orang lain.

--> Tengah nak wat la ni asada....:p  ha..memang gambar terbest aku cari ha...confirm aku tak cari gambar lucah...hahaha...dan yang pasti bukan dari pakcik google atau orang lain...


2)  Ceritakan kisah sebelum atau semasa atau selepas gambar tu di capture secara ringkas mengikut kreativiti anda. jangan panjang sangat sampai cecah lantai. karang merangkak asada nak baca..

--> Hahaha...eh..asada baca sampai nak merangkak ker...hahaha...takleh nak bayangkan kalu asada betul-betul merangkak...hahaha...dush..dush..jangan bayang...hahaha...

Ok la..meh aku cerita mengikut kreativiti aku...Err..aku memang kreatif tau bab cerita mencerita ni...Perasan jap...hihihi...Oleh kerana aku tak nak bagi asada merangkak, so aku cite secara ringkas dan padat...hihi...

Kisah sebelum: Gambar itu diambil sebelum nak naik bot penambang...Amek dulu gambar sebelum naik bot...Posing2 dulu...Kenyit2 mata dulu....

Kisah semasa: Yela..semasa di ambil, just tekan2 je la punat kamera itu...hihihi...Sambil anak buah dan adik aku berkata.."Wow...cantiknya gambar itu...Confirm menang gambar ni kalu masuk contest gambar best by asada"...kikikiki....

Kisah selepas: Diorang sume berkata "Confirm menang"...hehehe...Dan gambar di bawah after gambar dipertaruhkan di ambil semasa berada di dalam bot dan selepas berada di darat means after naik bot...Ha..confirm original kan gambar aku itu...No ciplak2...kikiki...

Ok..selesai penceritaan kekreatifan aku...hahahaha...


3) Copy banner di atas. letakkan di dalam entry dan di side bar blog anda. pastikan ia di-link terus ke entry ini.

--> Dah lama dah copy banner di atas....Nak markah bonus asada...hehehe


4) Anda boleh letak seberapa banyak gambar. tetapi hanya satu gambar daripada anda dipilih untuk dipertandingkan.

--> Uhhh..kalu satu je gambar di pilih, baik aku letak satu jerk...Kang asada kena makan panadol lak nak kena pilih gambar yang mana satu...aku ni baik hatikan sebab xmo buat penganjur pening kepala...hehehe..Bonus lagi...hahahaha...


5) Dah siap buat semua syarat, letakkan link atau url entry anda tu di ruangan komen entry ini untuk asada terjah. selesai..

--> Ye..nati aku letak...jangan risau...hehehehe..lagipun misi aku lum tercapai lagi nie....:p


6)  Nama peserta akan asada letak dan link kat tepi blog ini. so, sila bagi nama glamour anda.

--> Wahhh..nama glamour aku...errrrmmmm...nama glamour: asadi ryutari...eh..ok tak..hahahaaha


7) TARIKH TUTUP PENYERTAAN IALAH 1 JULY 2010.. masuk je 2 july, tutup..

--> Ok..dah siap...Peace...

Ok..Dah penat berceloteh..Jom kita tengok gambar best aku....

Dan aku pertaruhkan gambar ini:


Aku suka gambar ni...Dan aku pasti penganjur pasti suka...Sapa sokong aku angkat hidung...hihihi


Gambar gelak ketawa di dalam bot...Lalalala

 Alamak asada...ada 3 picture ni...camne...hehehehe

p/s: kepada sapa2 yang nak join...sila klik SINI.  Untuk penganjur: nak jugak hadiah itu walaupun tak menang...kalu tak, aku tembak ko...hahahaha...

21 comments:

sarah shafie said...

wow..gadis2 ayu..heeee

M a W a D D a H said...

hahahaha...kami memang ayu lagi menawan..hahaha...thanks ser sebab memuji..kikiki....

khairul_bariyyah said...

cantek la gmbr yg first 2... nway, gudluck dear.. =)

NAJMU said...

mcm kenal jew gmbr2 yg di atas

Keyyah said...

comel2...

Dzasc Skachers said...

wadud rasa asada mesti amik gambar yang bawah skali..
hehe..:)
smart2..:p

blogwalking software dah keluar... jom download reramai.. :)

http://slumberblogger-freedownload.blogspot.com/2010/06/free-download-blogtrack-aka-blogwalking.html

M a W a D D a H said...

khairul_bariyyah: thanks dear...


najmu: memang kenal pun...mu pun ade kat dlm picture itu..:p


keyyah: adah memang comey...hehehe..thanks keyyah...


wadud@duad: yeke...adah rasa asada amek semua gambar..hahaha...

best ke blogwalking software itu? :p

Anonymous said...

maCy rakan sesekolah penganjur.. eh?
hahahaha

surely asada will pick d 1st one..

seriously scroll down smpi situ, tros stop, sangat canteeek~~

2nd thing i love most, beaches y cantek!!! ^^

M a W a D D a H said...

macy: rakan sekolah erk...mesti tau semua ni pasal penganjur...hehehe...eh...hahaha

adah pun rasa...actually memang gmbr itu yg dipertaruhkan..yg lain2 tu gmbr gosip2 jer tu...gmbr gosip?? hahaha

adah pun suka gambar pantai...gambar sungai...dan pasti penganjur confirm bg menang..hahaha...macy kan kawan sekolah dia...mesti sama citarasa...erkkk...

Anonymous said...

sama sekolah la sangat.. die duk ulu, maCy tepi sikit dari hulu.. hahaha



ouh comin ere again tgk gmbar~ huhu

M a W a D D a H said...

macy: erkk..korang berdua memang sekolah hulu erk...hehehehe..bagus la kalu dah ngaku...hihih

dtg la lagi tanpa jemu...:)

Keyyah said...

adah mmg comeill..tp 1st pic 2 sangat la comeil n menarik tertarik..suka tengok...Keyyah xda pic menarik nak join..haha

Ida Sazarina said...

wah2!!!
manyak lajin wooo~~
gud luck ye adah~~
my lalink!!~ :)

M a W a D D a H said...

keyyah: mekasih..mekasih..kikiki... adah pun suka..hihi..eleh..padahal keyyah dah lama siap wat entry..cepat la publish keyyah...


nanajoe: adah memang lajin la nana..hahaha...thanks dear...u r my lalink too..:)

Yuni Aisyah said...

cantik la view kt pulau tu..semoga adah berjaya..=)

Mr. Asada said...

wallaweh! adah ada perahu tambang?? ni nk menambang pegi ke mana? ngeee~

asada ambik pic yg 1st ea.. lalala~

tQ adah.. tp xde markah bonus. hahaha..

gud luck! (^^,)

M a W a D D a H said...

yuni aisyah: bukan kat pulau la..kat bot penambang...hehehe...thanks yuni...


asada ryutaro: wallaweh...asada baru tengok...naik bot penambang nak g ke seberang la asada...hehehe

sila2 la amek...asada kedekut sebab xde markah bonus...huh!!

thanks...

Mr. Asada said...

nama glamour adah guna x d terima.. hahahaha

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: hahahahaha...tak kire...tak kire...nak nanges...asada tak terima...uwaaa...

Mr. Asada said...

rakan sesekolah ngn macy? bukan macy dulu kat convent bukit nenas ke? hihi =P

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: adah xtahu...xtahu...hehehe...wah asada..sume tau pasal macy ni...ehemmm...

Related Posts with Thumbnails