Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, June 25, 2010

Eikasyaza Green Contest

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

After join contest asada ritu, ni nak join contest Hijau lak...Hakhakhak...Contest lagi...Adeehh...Suka sangat aku ni nak masuk contest...Ok what...Aku nak join sebab nak memeriahkan dan menghangatkan lagi suasana contest...Baik kan aku...kikiki...Seronok la plak bila join menjoin ni...


Kalau nak join...Klik la banner kat atas ni ha...hehehe...

Syarat-syarat dia senang je...Sila klik kat blog Eikasyaza untuk keterangan lebih lanjut...Tapi yang pasti...Gambar itu mestilah yang berkaler hijau...Sebab penganjur suka kaler-kaler hijau ni...Dan boleh dikatakan agak fanatik la kan....Hehehe....

Dan aku nak letak gambar ni:


Hahahaha...Sila jangan gelak...Tapi aku sendiri nak tergelak tengok gambar ini...hahaha...Aku letak gambar aku bersama katak hijau, kura-kura hijau dan shawl hijau...Kan hijau semua tu kan...Tapi tak tau la menepati ke tidak syarat-syarat penganjur...Aku join contest mesti tak menepati syarat-syarat penganjur...kikiki...Bukan senang tau aku nak pakai tudung shawl itu...Pernah skali je pakai sebenarnya...Adeh...Sungguh tak malu aku ni...hihihihi....

Hadiah-hadiah dia ialah One Drop Perfume for men dan woman set....

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 7 Julai 2010 (jam 11.59 malam)...Hah..Sempat lagi kalu korang nak berposing ngan kaler2 hijau ni....Jom join...


p/s: Okeh...Sekarang baru leh g mandi...:) Award-award dan tag-tag masih banyak tertunggak lum dilaksanakan lagi...huhuhu....



11 comments:

NAJMU said...

kura2 ijau dan katak ijau aku punye.. uwaaaa..

M a W a D D a H said...

owoh..pinjam kejap je pun...hehehe...bising2 lak die...apa salahnya bg katak ijau dan kura-kura ijau mu glamer...:p

Mr. Asada said...

hahahaha.. gud luck la ye adah..

bukan kena pakai baju hijau ke? tangkap gambar baru la adah.. lalala~

**nti asada pun nk masuk. ngeee~

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: hehehe...tq2...

kan dah ckp, aku selalu tak menepati syarat2...hihihi...ala..aku dah tanya ngan penganjur ritu, die kata boleh...asada dengki...wekk :p xde kamera ler..huhu...ritu pinjam kamera adik je...

sila2 la masuk...:)

khairul_bariyyah said...

wee..contest lagi.. rajin bebenor die masuk contest ea.. gudluck2.. =)

fiezah91 said...

gud luck :)

fiezah91 said...

gud luck :)

Unknown said...

salam ziarah Mawaddah,saya dtg dr blog maCy..ke blog abg dia..dan ke blog awak..hehehee
Latest post: PKR bukan lagi Politik??

M a W a D D a H said...

khairul_bariyyah: adah memang rajin..lalala...thanks dear...


fiezah91: thanks dear..:)


iqbalsyarie: wslm...ziarah la lagi..wah..jauh nya die menjelajah baru sampai sini...hehe

Anonymous said...

asada tu bertahun ckp nak msk.. ta msk2 pun.. haha

goodluck sis! :D

M a W a D D a H said...

macy: asada memang...cakap jer tue...:p

thanks dear ku macy...:)

Related Posts with Thumbnails