Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, April 3, 2010

Tiada Lagi....

Lagu ni pernah membuatkan aku MySpace ...First time dengar lagu ni masa dalam bas (dah lama dah dengar)...Tiba-tiba dengar terus jadi sayu, hiba dan tersedu-sedu...(Jiwang la plaks)..Cari punya cari rupa-rupanya Lagu Amy Search....

Sia² sudah
Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Aku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintamu
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu

Kenangan tinggal kenangan...Setiap yang berlaku tentu ada hikmahnya....Jodoh, pertemuan dan perpisahan di tangan tuhan..Hanya Tuhan yang wajib kita cintai kerana dialah yang Hakiki....
MySpace

15 comments:

puteri cahaya. said...

sob3..sob3... sedeynyer adah..

lagu neh betui2 mengingatkan puteri kat memori lame pulakkks..

xder la, i am okay.. sedap lagu neh.

-Puteri-

M a W a D D a H said...

hehehe...

btul tu puteri..lagu ni sedapkan puteri + memori terimbau kembali...syyhhh...

MiSs TOrA said...

aduss curi lgu favorite sy hehe..sy ska sgt lagu ini..;p

M a W a D D a H said...

hehehehe.... tak curik..tak curik...tak baik tau curik curik nie..hehehe..xpe la, kite sama-sama kongsi lagu feveret k... :)

MiSs TOrA said...

hehhe kongsi la lagu tu ;-) kongsi sesama ye..jom layan lagu ini dulu..huhu

si para para said...

waa lagu search tu... tp mendayu dayu..best jgk.

M a W a D D a H said...

jom..jom...

M a W a D D a H said...

jom kite nyanyi sama-sama..ingtkan nk masuk kn you tube..tp xreti plaks...hehe

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

alohh.. cam baru pas break up jer..

M a W a D D a H said...

tak ade perasaan: xder ah..dah lame dah berlalu pergi...dengar lagu ni, tu yg duk ingt balik tue...:p

Bb Hussain said...

kita pun suka sgt lagu ni tak kira la tgh bercinta ke putus ke..hehehhe..

M a W a D D a H said...

saya pun bb...peace...

noor afzan said...

sayapun suka lagu nih..
skang ni dah cukup sedih dah dengan pemergian mengejut DB..

M a W a D D a H said...

itu lah..al-fatihah buat DB...

Anne Boleyn said...

Lagu ni best :)

Related Posts with Thumbnails