Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, April 17, 2010

Tempat yang aku nak pergi....

Salam 1 Malaysia...

Di hari minggu ni kadang-kadang rasa bosan kalau asyik memerap je kat umah...Selalu rasa tak tahu nak buat apa...Macam suri rumah sepenuh masa plak...Kadang-kadang selalu terfikir dan terbayang-bayang tempat best yang nak di pergi...Tempat-tempat yang best yang teringin sangat aku nak pergi tapi belum sampai lagi ialah pulau-pulau...Tak kira lah Pulau Redang ke, Pulau Kapas ke, Pulau Tioman ke, Pulau Langkawi ker...Dan lain lain pulau ah...Tak nak ah yang nama tempat tu pulau tapi kat darat...Bukan tempat tu eh....hehehe...


Gambar di atas adalah ehsan dari google...hehehe...

Teringin nak g pulau dan berenang di air yang tenang dan jernih....Scuba diving best gak...Belum pernah cuba lagi...Macam best...Huhuhu....Bila ntah berpeluang dapat g sana....

13 comments:

Najmu said...

berenang jer kt pata depan rumoh.. muahahua

wanes said...

wanes suka sangat keindahan pulau, pulau penyu pun cantik gak :)

LaNuNsepet said...

pasni honeymoon g la sane.. ajak en.suami k.. he3..

kan3??

M a W a D D a H said...

najmu: pata kt umoh xdop doh weiii...

wanes: kat mane erk pulau penyu...

lanunsepet: tu la...bile ntah nk ajak en suami nie...huhu

aienzunnur said...

pulau sipadan jom..

M a W a D D a H said...

ain: jom ain g pulau sipadan..hehehe..mcm best jerk...

|| NaFiRaa || said...

huhuhu.. teringin jugak nak gi tempat2 yang cam tuh~

M a W a D D a H said...

nafira: jom akak kite g...hehe

♥CiK YaNNa♥ said...

honeymoon c2 mesti best..hehe

M a W a D D a H said...

cik yanna: ade gak plan nk g honeymoon sana...hihihi

Abu Luqman said...

sory ..bagi masage kat sini je. shouthmix tak keluar

Najmu said...

jom g Pulau Rusa.. boleh tgk rusa.. FOC

M a W a D D a H said...

najmu: ada ker rusa?? xpernah nampak pun...

Related Posts with Thumbnails