Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, April 19, 2010

Selipar gigit kakiku....

Salam 1 Malaysia...

Semalam 1 hari pergi dan balik penang...Pergi atas urusan-urusan tertentu...Cuba-cuba lah pakai selipar baru (yang colour pink tu)..hehehe...Sedar-sedar, antara ibu jari kaki dan telunjuk kaki (ye ke) melecet..Uwwaa...selipar gigit kaki ku...Means melecet la kate orang...hehehe...Member ada cakap sebelum pakai selipar atau kasut yang kita beli tu, kita kene gigit dulu dia sebelum dia gigit kita...Adakah ia benar...Tapi memang ia benar terjadi sebab sebelum pakai, saya tak gigit selipar itu..Tak kan nak gigit selipar yang dah kotor itu...Tak sanggup..Hihihi...
Ni lah seliparnya yang menggigit kakiku....


p/s: Kesimpulannya, gigit selipar atau kasut yang kita baru beli sebelum pakai, ok...hihihi....

6 comments:

mysarah said...

petua member u sama ngan mak i la. ingatkan mak i tipu. hahaha

M a W a D D a H said...

mysarah: haha....betul la tu...nampaknya selepas nie kene la gigit dulu selipar atau kasut baru...hehe

Lovely Bella said...

rmai suh gigit dulu sliper.. tp dh try byk kali dah tp stil kene gigit jugak.. heheh x ckup gigit kot.. salam singgah :)

M a W a D D a H said...

Lovely Bella: kene gigit dengan penuh bersemangat kot...haha

ASaDa RyutaRo said...

hahahahaha... mana dapat benda ni??

adeh2.. gigit selipar baru beli??

uhh!! mcm2 habit lak ea..

M a W a D D a H said...

Asada RyutaRo: dengar dari member lor..

tapi tak pernah cuba..hihihihi

its not my habit k... :p

Related Posts with Thumbnails