Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, April 20, 2010

Tertunggu-tunggu ending Kamelia Katrina

Salam malam...Salam 1 Malaysia....

Tadi pukul 9:30 tadi bersemangat la aku dengan housemate (keyyah, ser n d) tengok citer Kamelia Katrina...Tengok dalam iklan astro cakap malam ni last episod..semangat punya tengok, at last ada lagi sambungan dia minggu depan...Frust betul kami menunggu..Yang ketara frust adalah Keyyah...Yeke...Hehehehe... (Gambar di atas adalah ehsan dari google)

Bagi sinopsis skit pasal citer ni..Citer ni mengisahkan si kakak, Katrina yang busuk hati dan selalu jeles dengan adiknya Kamelia..Sume tak kene di mata dia...Mampus kalau ada kakak yang macam nie...Pandai betul Elyana memainkan watak kat sini..memang menjadi...Dalam iklan, ending citer ni Katrina ni jadi gila...Ye kah??... Tunggu episod seterusnya...

7 comments:

lanunsepet said...

cam citer org gedikz jer..
nyampah aku.. he3

M a W a D D a H said...

lanunsepet: tak gedik ah citer nie..gambo tu jer nampak gedik..hihi

Jieda said...

lakonan elyana memang gempak.malam tadi tgk juga,ingatkan episod last rupa-rupanya bukan.geram dengan kahar yg jahat.

M a W a D D a H said...

jieda: tue la..saje je astro wat gempak erk...kate kemuncak..ingatkan episod last la..tapi x...hihi...geram gak ngan kahar..tpi dia dah matikan...

sweeTSour said...

yup2 aku mmg geram..dh elok2 msk blk nk stdy tetiba kua cerita..punya semngat tgk sbb igt last ep, skali BERSAMBUNG...kalo aku tau , mmg xla semngt nk ngadap cm 2..adesss..
(cewah melepaskan tension kat cni..haha)

M a W a D D a H said...

sweetsour: hahahahaha..aku paham...aku nampak dengan semangat kamu bile hampar tilam kat depan tv...hehe

sweeTSour said...

haha tau xpa..adoiii..

Related Posts with Thumbnails