Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, April 22, 2010

Aku balik awal hari ni...

Salam 1 Malaysia...hehe..hi..hi..hi..

Aku berjaya selamat pulang ke rumah ni..Rasa dalam 5 jam jerk aku duk kat lab..Tak tahan da...Sejuk giler kat lab tue..Plus aku de sakit tekak..So effect kat hidung skali..Berair-air hidung ni ha...Ni pun rasa sakit lagi hidung...Camne ni nak bagi rasa sakit dan pedih ni hilang...Sakit tekak...Pagi tadi dah minum air asam + madu...Dah lega sikit tadi..Tapi bile kat lab tadi, menjadi-jadi plak...Gatal-gatal hidung ku...

Merempit lah aku tadi di tengah panas...Tak kisah dah panas ke, kena balik jugak...huhu...So aku nak rileks kat umah...

Mr Duen dah tanya dah progress..So aku mampu tersengih cam kerang busuk jer la...Bile mau dapatkan ni....Asyik tertunda jerk....Bila ntah mau finish kan my project....

15 comments:

sarah shafie said...

mne tak gatal2 hdung, mlm td g msuk tmpat sjuk..huahuahua..x dapet nak nolong..

Puan Julia said...

Hehehe..kasi rilek otak dan bdn dulu...pastu baru panggil mood nak wat kerja semula...hehehe..

sebelas said...

makan ubat :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

Mario said...

balik awal terus ngadap blog camna nak buat projek...huhu

M a W a D D a H said...

sarah: hehehe..kt lab pun sejuk gak...

M a W a D D a H said...

Puan Julia: thanks puan julia...agaknye esok kot baru ok...

M a W a D D a H said...

sebelas: ubat ape ye yang sesuai... ;)

M a W a D D a H said...

mario: eh mario, macam mana tau ni..alamak..dah kantoi..haha

|| NaFiRaa || said...

takpe...dah sihat nanti sambung balik k~

siti nurkhijah said...

projek apa tu??
juta-juta punya ka??

M a W a D D a H said...

nafira: ok2..nanti dah ok baru leh sambung...

siti nurkhijah: hehehe...projek research..xderk la sampai juta-juta..kalau siap ni, memang puas hati ah..

LaNuNsepet said...

ko dah cek kat kelinik??
panas sgt ker demam ko?

M a W a D D a H said...

lanunsepet: oh amat terharu dgn keprihatinan lanun sepet...hhehehe..

x gi klinik...cume de selsema...kalau nk ckp ngan aku, kena cakap kuat2...telinga xbrp nk dgr..hihi

Wzulhilmi said...

dh lh panas duduk dlm lab lepas tu merempit plak panas2.. mane tak kembang kuncup hidung tu dibuatnya,,hahaha

http://mestarstruck.blogspot.com, Latest Entry : Annoying SMS

M a W a D D a H said...

hehehe..kesian kt hidung...

Related Posts with Thumbnails