Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, March 31, 2011

Hari ini: Belasah je..Uhukk...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Ahh....Kenyang sudah...Makan nasi putih + telur + sayur goreng....Simple sahaja...Yer la...Perut tengah lapar tadi...Lapar2 pun sempat lagi masak nasi....Hehehe...Ingat nak belasah yang segera je...Tapi perut mahukan nasi, kena lah sumbat nasi gak...Hehehe...


Lega....Kenapa...Baru lepas interview...Hehe...Tapi ni dipanggil interview segera sebab dapat call tengah hari semalam tapi hari ni kena gi interview...Pagi lak tue...Kira 'belasah' je la ni without more preparation...Huhuhu...Biasalah hati dan perasaan bermacam2 jenis ada...Cuak, kecut perut, gementar...Tapi tu la, bila dah last minute ni, malas nak prepare lebih..Lagi pun bidang IT...Aiyyaaa...Programming lak tue...Bila kena programming yang tak pernah stadi dan tak pernah lihat, naya kan...huhuhu...Skali dia suh buat programming depan2, terkedu jap...huhuhu...Kalau setakat sambung connector kat cable, boleh la....hehe...

Tapi takpe la...Dah lepas pun...Lagipun tak berharap sangat sebab ni bidang IT...Maybe bulat mata aku tengok programming nie....Nak stadi dan buat research boleh...Pakai youtube atau search je la kan kat google...Canggih kan...Tapi tu la, mesti kena gak attend kelas...More better...

Lagipun tadi kira sesat jalan la tadi...Aduhhh...Masa nak tanya orang tadi, aku turun la dari motor tapi sikit jer lagi aku nak terjatuh motor...Nasib baik motor tak hempap aku...Kalau tak, jawabnya bukan gi interview, tapi gi klinik...hehe...Bukan apa, sebab aku lupa nak tongkat motor...Adooiii...Aksi ni jangan tiru okeh....Hehe...
 
 

Kalau aku terjatuh tadi, memang confirm la aku akan ranapkan jugak motor orang lain....Kehkehkeh...Paham kan gambar nie.... Oh ya, tadi aku tak pakai skirt...hihi


Soalan-soalan yang di tanya masa interview? Lebih kurang sama jer dengan interview yang lain...So pandai2 lah kena jawab dan yakin kan company tue....




p/s: Aku rasa suara aku jadi lemah lembut jer masa interview...Padahal kenalah tegas kan....Parah tul...:p
p/s: Thanks to Keyyah sebab berusaha tolong aku cari software programming tue...hehe

17 comments:

KUREKURE COMEL said...

adah tanya mina mlm td sbb ni ke?
aloo..rasa bersalah pulak...


moga adah ada rezeki dpt kerja tu tau....mana la tau adah dpt nnti..
amin..

yusri said...

saya bukan bidang IT, tapi sekarang minat plak nak belajar programming..berapa lama buleh pandai ye? ...

Mr iz said...

he he he semangat punya pasal sampai motor lupa nak kasi tongkat...he he he... nasib baik tak da pape ...tak sapa yang susah...he he he... aku juga...he he he... ye ke...

NARDtheNERD said...

wahh.
sedap nasi+telur+sayur.
simple tp sedap.
:)

Prince Halilintar said...

cantiknya kartun tu adah..ehehe..jom join prince jerit kuat2 nk tgk sore adah lembut ke tak..hehe..

qellissa said...

nasib baik adah tak jatuh, klu x malu je..hihihi..klu x suka it programing nape g interview adah?

ezy.fia said...

ok x intebiu?
dpt x keje?

Anonymous said...

wah..g interview ye
smg bjaya eh...
same la dgn chenta,suke lupe tongkat mtr time nk trun.hehe =)

ankeljonni said...

kalau dah rezeki... sapa tau kan?

harharhar.... ingat pakai skirt tadi... huhu

NasQ said...

kalau dapat gaji 1st tu jangan lupa mak... gaji 2nd tu jangan lupa aku pulok...penat doa ni bagi dapat...

Hairil Rizal said...

Seb baik tak ranapkan sekali motor org. Hehe!

Adah n moto ok kan?

gigiAriEma said...

hohoho motor gigi rosak tdi.. grrr :P

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I rasa insyaAllah Adah dapat..(mengikut perkiraan cermin hikmat I..hehe).

si para para said...

semoga berjaya adah
:)
lepas ni nak turun moto kena cool..hehe

MR. SYAH said...

fuh! nasib baik selamat.. semoga berjaya..

iem said...

semoga berjaya erk...
dapat nnt jgn lupa belanja iema erk..
hihi...

kaizenshinobi said...

ish3.... ape daa... len kali jangan lupe tongkat moto..

satu lagi yang selalu terjadi, lupe naikkan tongkat sebelum gerak, pahtu nak layan corner dengar bunyi streeeeeettttttttttt....

tanda tongkat terseret di jalan... wahahaha

Related Posts with Thumbnails