Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, March 7, 2011

Apa ada pada angka....

 
Bila berjalan ngan adik dan kakak...Orang tegur...
" Ni kawan awak ni, tak nak beli ker"

Dalam hatiku: Sebaya kah kitorang??




Bila berjalan ngan anak buah....Orang tegur...
"Ni adik awak ea...."

Dalam hatiku: Wakakaka...Mudanya aku dari anak buah...




Bila berjalan ngan kakak yang dah berkahwin....Orang tegur...
"Adik awak ni lepas SPM erk"....

Dalam hatiku: Aiiyyyaaa...Mudanya aku....





Ok...Ok...Aku terima...Aku masih muda lagi....:p...




p/s: dah updated peserta contest...kat bahagian pages kat bawah header tue...jom lah kita bergelak ketawa dulu....hehehe

8 comments:

KUREKURE COMEL said...

cisss...muda yeee...kihkihkih...
meh nak nengok ckit...


xmau perasan adah...meh jln dgn mina...sure kata mina anak..hahahaha....


gelak besau ni...

intan suraya said...

bestnya kalo camtu.. intan kalo jln2 dukung arfan, ramai yg ingat intan nie mak arfan..ayoyo!

mR.sYaH said...

haha.. mudanya..umur cuma angka..

aritu masa bayar beli makanan, ada org tanya adik baru lepas abis UPSR ke??

nmpk sgt saya sgt muda.. keh3..

Cik Jari said...

bestnye..nak mude2 jugak...


:)

Prince Halilintar said...

ceh ceh ceh...adah muda lagi rupanya...hahaha..adik nk aiskem tak abg belanje?hahaa:p

Myra Jay said...

Hehee.. nmpk muda takpe, baru hati sennag :)

Dah post jawapan IQ td
http://normj1001.blogspot.com/2011/03/jawapan-kepada-ujian-iq-tadi.html

diana said...

meh nak tengok wajah muda tu..
kongsi2 tip meh!!
heheh

Cik Ezy said...

saye pon mude.. ekeke

Related Posts with Thumbnails