Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, March 24, 2011

Update Hadiah-Hadiah Untuk Contest Santai!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Salam pagi semua...Hope semua berada dalam keadaan ceria2 selalu...Yang berdukacita tu, sabar jer la...Masih ada kegembiraan buatmu...Pada yang dapat SPM cemerlang tue, tahniah la buat korang yer...Belajo rajin2...Yang kurang cemerlang tu jangan risau, masih ada jalan lagi untuk korang tunjukkan yang terbaik dari yang terbaik...Gagal sekali bukan gagal buat selama-lamanya...Berusahalah...:)

Ho yeah...Dapat jugak aku siapkan hadiah-hadiah untuk contest santai nie...Ritu ingat nak buat after contest..Tapi aku takut tak sempat...Banyak keje lain yang nak kena dibuat...


Antaranya...Tadaaaa....


 Colourful gitu...

 Ke garisan....Get set...GO!!! Hahahaha..2 ekor amigurumi kura-kura dan 1 ekor amigurumi ladybug untuk 3 pemenang hadiah utama


Tambah lagi untuk 2 hadiah saguhati untuk 2 orang pemenang...Keychain topi dan klip rambut...


Pada yang nak join contest ni...Cepat la join...Tinggal hanya 8 hari sahaja lagi untuk tutup contest ni...Ulang skali lagi...8 hari...hehehe...Lepas tu akan diadili dengan adil dan saksama...Tarikh tutup pada 1 April 2011.


Kepada sape2 yang nak join klik SINI...



p/s: Sapa kah yang bertuah tu yer...:)

12 comments:

KUREKURE COMEL said...

ehhhh...aiii dah join la....
hihihi....


kalau mina tak menang...nak paksa adah blanje mina...hihihi...

Aniz said...

semakin strees tengok hadiah chumel2..baik2 rasa taknak menang pun tidak mengapa, terus rasa macam beriya nak menang...hahahahahaha

Prince Halilintar said...

amboi mina..nak sogok adah la tu..xbaek taw..haha

adah, kure2 tu cam kartun yg mina luis kat header blog die tu la..haha

intan abidin said...

comelnya ...saya nak dapat hadiah tu jugak tapi, saya rasa tak layakla, tapi saya nak jugak bolehkan adah hahahaha :)

intan abidin said...

cumelnya hadiah-hadiah tu saya nak jugak tapi ,saya rasa tak layakla ,tak apakan kalau adah berbaik hati nak bagi saya ,bolehkan adah hahhahaha :)

intan said...

cumelnya hadiah-hadiah tu saya nak jugak tapi ,saya rasa tak layakla ,tak apakan kalau adah berbaik hati nak bagi saya ,bolehkan adah hahhahaha :)

intan abidin said...

cumelnya hadiah-hadiah tu saya nak jugak tapi ,saya rasa tak layakla ,tak apakan kalau adah berbaik hati nak bagi saya ,bolehkan adah hahhahaha :)

Anonymous said...

cumelnya hadiah-hadiah tu saya nak jugak tapi ,saya rasa tak layakla ,tak apakan kalau adah berbaik hati nak bagi saya ,bolehkan adah hahhahaha :)

ezy.fia said...

comel giler r..

ankeljonni said...

comel... comel... huhuhu..

Mr iz said...

alamak comel nye...minta aje tak bole ke...he he he he

iem said...

comel n creatif la wadah ni...
suke tengok ladybirds 2....

nak je boleh..
hihi...

Related Posts with Thumbnails