Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, March 29, 2011

Gigi Rapuh....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Malam ni aku mengusya butang2 cute kat internet online shop...Semua cute2...Aduhhh...Yang paling penting kena cari butang love yang comel gitu...Projek...Hehehe...Tadi aku berjaya la jugak buat kerongsang aka brooch dari benang tuh...Buat tiga sekaligus....Hahaha...Amek nak...Projek lagi...Nak tengok? Tunggu.....hehe...Maybe aku upload dalam blog satu lagi tu....hehe....

Dah lari plak tajuk aku dengan mukadimah....Mukadimah baik punya....:)


Sinonim....Gigi dan doktor gigi....Of course la...:p kehkehkeh....

Aku yang muda belia ni pun gigi rapuh...Adusshhh...Kesian gigi aku tak cukup kalsium...Ni tahap tak beranak lagi nie...Orang kata masa pregnant nanti, baby yang dalam kandungan akan tarik kalsium ibunya...Kalau lah camtu, kesian kat baby aku nanti sebab aku kurang kalsium....Pannggg!!! Tersedar jap...Aku tak kawen lagi, camne nak pregnant...Wakakaka...


Aku ada peristiwa pasal gigi....Tertelan gigi..Aiyyaakkk...Pernah satu peristiwa tu, aku hanya kunyah nasi, gigi pun boleh patah...Aduussshhh...Pernah gak la kunyah cikedis aka makanan mamee tuh...Tuh pun buat gigi aku serpih...huhu...Gigi oh gigi...Kalau kunyah kacang or gigit benda keras boleh diterima lagi tapi kalau kunyah nasi pun, gigi boleh patah, apakah??

Dulu...Tak suka doktor gigi...Yer la...Cabut gigi aku...Sakit wooo...Kalau dapat doktor yang ganas tuh, amek ko, buat dengan ganasnya...Huhhh...

Tapikan...Tapikan....Aku pernah cabut gigi ni...Tapi rasa tak sakit...Pelik kan...Kenapa dan sebab apa? Sebab doktor hensem cabut gigi aku...Wahahaha....Begitu hebatkan aura doktor hensem nie...Yang sakit pun jadi tak sakit....

Gigi saya kuatkan...Yahhh...Tengok saya dah ada gigi...Gigit kang!!! kata afiq...:p


Aku pernah dengar la kan...Tak tahu la kisah dongeng atau kisah apa....Kalau gigit tercabut, kita kena letak bawah bantal...Esoknya bila kita bangun tidur, usya bawah bantal, ada duit....Apakah? Tak caya aku...Hahaha...Korang ada pernah dengar tak apa yang aku dengar.....hehehe...



p/s: Tak suka amek gambor nampak gigi....Sebab gigi depan adalah gigi cap kapak...Wahahaha...

9 comments:

ezy.fia said...

nak tag adah..

http://lemonribena.blogspot.com/2011/03/segmen-cikgu-bertanya-best-ke-couple.html

Mr iz said...

he he he... nasib baik aku bukan dr gigi...he he he.... simpan gigi bawah bantal..he he he... aku tak pernah lak buat... biasa campak atas atap je...he he... cap kapak ok lagi jgn cap pisau udah le..he he he

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ya ke Adah bleh jd duit? :P
Anak I smlm baru tercabut gigi susu dia..nak cari balik la mana dia dah buang gigi tu... bleh simpan bwh bantal jd duit, nt I belanja u ya.....hahaha..

iem said...

ni mesti adah kurang kalsium ni sebab 2 gigi rapuh...

iema xsuka jmpe dr.gigi...
gigi berlubang ni pun xtau bila nak tmpal...

Prince Halilintar said...

telan gigi?sedap x adah...hehe

teori ltk gigi bwh bantal tu ngarut je la..haha..mesti adah pernah buat ni..selalunya org tanam je gigi tu..

adah,minum susu la bagi kalsium banyak sikit..hehe

KUREKURE COMEL said...

perhhhh..lagi dasyat...adah tertelan gg...agak2 nye gg tu selamat keluar tak?hahaha...

senak perut mina ni haaa...

mina pun ada gg kapak...mina suke..
sbb sama dgn tiga ekor tu..kahkahkah...

MR. SYAH said...

hahah.. dulu prnh skali cabut gigi dekat klinik lepas tu terus cabut gigi sendiri.. doktor cabut byk kejam.. heheh..
tk prnh dgr plak ttg tu tp mmg xpercaya.. sape yg nk beli gigi bawah bantal?

Intan7 said...

haha.. tang gigi kapak nie la yg mahalnye.. baru senyum pn nmpk b'seri.. intan dh lama nk g jumpe doc gigi tp smpai skrg x pergi lg..

Bb Hussain said...

hi adah...lama Bb tak ke sini..cakap tentang gigi..Bbfew weeks ago cabut gigi..sebab dah x tahan..hehe

Related Posts with Thumbnails