Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, March 25, 2011

Say hi to me....

Assalamualaikum dan salam malam semua....

Esok, kalau tiada aral melintang, akan ke KL....Roger2 aku ok...Mereka yang nak roger aku tu perlu lah berduit sebab aku nak 'pow' banyak2...Wakakaka...Bagitahu awal2 nie...Dah bagitahu awal2 nie, confirm xde orang nak roger aku...:p

Kalau ade terserempak, terselisih, tersenyum, terjeling-jeling tu, jangan la lupa say hi to me...:) (Tengah bajet femes...wakakaka)....

Semua on da spot...Kira gamble lah nie...Malas nak rancang lebih2 takut apa yang dirancang tak menjadi....Hope semua ok lah kan...:)


Jangan sekadar indah khabar dari rupa....



p/s: Mentari!!! muncul lah...oppsss...biar kan aku lena dulu...hehehe....

5 comments:

KUREKURE COMEL said...

ehhh...mina kerja la esok.....
ehhh....hahaha....


amboi...sakan betul nak pegi jln2 ye...hihihi...

Aniz said...

aloooooooo esk jadual pack...xder rzeki nak jumpa adah..huhuhu

Prince Halilintar said...

lar adah nk gi KL ke..taw2 je dah gaji ni...haha..tapi kan prince dah terlewat la bace entri ni..haha..so terlepas la prince dr nk blnje adah..haha

p/s:nk shopping ape tu kat KL??

YUSRI said...

jumpa saya di tasik datuk keramat .saya joging ngn wife kat sana..hahaha

iem said...

ala dah terlambat..
tp still nk suruh datang shah alam...

Related Posts with Thumbnails