Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, March 2, 2011

Bila dah meningkat dewasa....

Bila dah meningkat dewasa...
Perubahan hormon pun akan berubah...
Pemikiran dan pandangan pun makin matang...


Ngeh..ngeh...ngeh...Intro yang agak menarik...wakaka...

Bukan apa...Teringat apa yang cikgu aku cakap dulu dulu kala....

"Nanti bila kamu besar nanti, kamu akan fikir macam2 masalah...Masalah itu..Masalah ini...Seronok la kamu sekarang ni tak fikir masalah..."

Aku tertanya dalam hati....Masalah apa...Pelik...Orait jer nie...Duit mak ayah bagi...Makan...Pakai...Semua dapat....Nak apa lagi...

Iyerlah..Masa tu kan baru form 2...Mana nak fikir masalah sangat...Cuma kadang2 fikir masalah nak jawab periksa la kan...hehehehe...



Bila dah meningkat dewasa...Nahhhh....


Banyak kena fikir, banyak kena buat, banyak kena settle dan banyak lagi lar...

Dan makin meningkat dewasa lagi, perasaan nak shopping pun dah berkurang....Perasaan nak shopping berkurang ke sebab takde duit...Wahahaha....



p/s: Pengalaman mengajar erti hidup...Tak kira pengalaman manis, pahit, kelat, tawar, masin....Hehehe...

18 comments:

gigiAriEma said...

gigi rasa makin besar makin nak shoping ade lar..haha

Sabihah said...

aku sokong 110% dah..^_^

KUREKURE COMEL said...

yaaaa....sgt setuju...kdg2 rasa kalau ada mesin masa..nk patah ke zaman kecik2...hehehe....


lg meningkat usia...lg byk tanggungjwb..lg bertambah mslh...

terima la dgn redha...hehehe...

Aniz said...

entry dewasa dari adah-yang-matang..hehehe tapi mmg btul sgt tu adah..smakin bertambah umur, smakin banyak yg nak difikir...

Prince Halilintar said...

prince pun dah rase banyak tanggungjawab sejak meningkat dewasa ni..hehe..eceh..budget mude selalu..

slmt xkawin lagi klu tak lagi la byk kene pikir..haha

noa said...

aku makin tua makin rasa nk shopping ade ar

tapi rasa je la, nak buat tak mampu

makkkkk nak duit

Tieah Madian said...

Hahaha..
Kurang shopping sebab duit takde memang betul..
Tambah2 lagi byk nak kena bayo..
Kan????????



Entry Terbaru : Usianya Sudah 59 Tahun

little_teddy said...

KEH KEH KEH.....

fRaMe+LenSeS said...

takpa.. pelan2.. ;) bila kita makin dewasa, makin matang, kita plak akan fikir macam mana mummy2 n ayah2 kita pk dulu kan.. ;)

Nadh datang melawat dari Blog Naim..
;)

Assalamualaikum..

Intan7 said...

hikhikhik.. masih under 18!:)

MR. SYAH said...

mmg skang studengt mcm saya ni rasa gawat.. apatah lg nak shopping2..

ezy.fia said...

mase dulu2 xde duet mtk ngn mak ayah..
skrg ni segan lak nk mtk.. koh3

Unknown said...

kalau la boleh jadi budak2 balik kan best

ankeljonni said...

huhuhuhu... aku dulu masa kecik2 dulu tak sabar2 nak besar... dewasa...


skrg... teringin nak jadi muda remaja saja...
harharhar...

mie said...

fuh!!
gue rindukan zaman kanak2..
eheheee

tehr said...

cikgu memang macam tu, adah
selalu je nak menyusahkan kepala budak2
hehehe

[saya memang selalu buat ni]

Mr iz said...

aku dah tua...tak larat nak shopping dah..... he he he he

Mr iz said...

aku dah tua...tak larat nak shopping dah..... he he he he

Related Posts with Thumbnails