Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, July 12, 2010

Spain Menang Piala Dunia 2010...Yeahh!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Wahh...Tak sia-sia aku berjaga...Dapat sepakan emas dari Iniesta dalam minit yang ke 116...Spain dapat mengalahkan Belanda 1-0...Giler aku rasa nak menangis sebab terlampau gembira...Hahaha...Nak menangis tak tahan tu...Kuikuikui....
 

Fuhhh..Seriusly, sengit gila perlawanan kali ni...Susah gile nak masuk gol...Dah la refree asyik layangkan kad kuning je...Yerla kan, sepak situ, terajang sini...Diorang main dengan ganasnya...Yelakan, final..Mestilah masing-masing stress dan mahu menang...Memang nampak muka masing-masing stress...

Wahh..Habis bola kali ni kul 5.05 pagi...Memang sempat sangat-sangat aku bersahur...Huh, giler lama game kali ni...Xmo ada langsung penalti...Huhuhu...

Agak-agaknya la kan, mesti orang xmo buat sotong tu masak kunyit...Yelah kan, semua ramalan sotong tu benar-benar belaka...Ntah2 buat ternakan secara besar-besaran...hahahaha...


p/s: boleh la aku tido dengan aman...hehehe..buat mereka yang bekerja, nasib korang laa...hahahaha

11 comments:

mizzura said...

yelah...spain menang....

maCy said...

hoooyeah! spain memang comel. ye sangat comel!! :D

sarah shafie said...

bnguh2..aku dh bngun pg2 dh..

Syikin said...

mmg sgt sengit game kali nie..kaye woo menang piala dunia..

qellissa said...

spain menang?? da abislah ea WC ni?hihihi..x amik pot lah..=)

wadud@duad said...

pergh adah minat bola gak ekh. hehehe.. iniesta memang da best lar.. xsangka spain leh dapat juara taun nieh.. :p walaupon si webb tuh layang banyak gilar kad, sampai merah pon keluar.. hahahha

M a W a D D a H said...

mizzura: yeah..hehehe


macy: memang comel...ermm..yg mane tu lebey comel erk...hehe


sarah: :p


syikin: memang kayo..pakcik kayo..hehe..memang sengit giler...


qellissa: ak ah..dah habis dah WC..hehe


wadud@duad: eh, mestilah minat..hehe..tu la pasal, sampai kad merah keluar..sume main dengan ganasnye..hihi

ASaDa RyutaRo said...

malas nak tengok pengakhiran dia cmna gara2 germany tak masuk final.. uhh..

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: sampai macam tu skali..giler fanatik germany...hahhaha

NaNaJoe said...

oyeahhh~~
nana sgt hapy tuk spain!~ :)

M a W a D D a H said...

nanajoe: adah tau nana hepi...hehe

Related Posts with Thumbnails