Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, July 9, 2010

Cicak jadi kesukaan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Cicak jadi kesukaan?? hahaha..Ya..Lagu dikir barat yang di sukai oleh anak buah ku...hahaha...Kena main cak cak ngan dia ala-ala nyanyi lagu cik cak cik cak cik cak...Confirm dia gelak...Nak kenal model baby pampers itu...Hehe..Leh jadi model ni...hihi...Ni lah budak comel itu...


Jom perdengarkan lagu cicak yang disukai oleh anak buah ku...ahakss

Lagu ini dinyanyikan oleh Cikgu Naim...Jom karaoke...

Cet cet cet cet cet cet
Itulah bunyi cicak
Cet cet cet cet cet cet
Maka jawab ibu cicak
Bunyi cot cet cot cet
Buat cicak galok.....


Hahaha...Malas nak translate...


p/s: Cicak pun leh jadi lagu...Ahakss...

14 comments:

Keyyah said...

lepas ni ada lh org nyanyi lg cicak kt dlm umah lak

sarah shafie said...

mmg dh de pun..hehe

Zaini Punye Citer said...

cicak sejuk?? hakhak

wadud@duad said...

wadud pikir adah suka cicak..hahhahaha, memang wadud buat youtube video adah suka cicak dalam akaun wadud la, mesti kaya..ekekekeke

Miss Izah Mohamed said...

hoohoh sume haiwan dah ade lgu skrg.. heee

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

tak dapat dengar...speker tak leh pakai.waaaaaaaa...isk..isk..isk..

M a W a D D a H said...

keyyah, sarah: hahaha..sapekah si dia itu...


zaini: cicak baik punye..:p


wadud@duad: adah plaks..:p amboi wadud, siap nak wat video lg erk...hehehe


miss izah: hehhe..haiwan pun nak lagu gak..:p


cik aidacomei: ala...g la beli yg baru..rugi xdgr...hehe

hani said...

haha...lawak la lagu ni...hilang ngantuk..

PUPUT said...

ehh..ada lagu cicak ek?nak cari la pasni..bg anak2 dgr..hehe...^_^

Syafrizal said...

Rumah saya banyak cicak..
kena lastik la cicak2 tu hehe

NaNaJoe said...

pergh!!!
kalo nak taw nana palig geli ngan cicak ni.
huhuhu~~
kalo ade cicak kat lampu yg ade katil bawah dia, mmg xtdo la atas katil tu~ :P

M a W a D D a H said...

hani: hahaha..so cute dan lawak je kan lagu ni...:p


puput: hehehe..mesti anak2 puput selalu je gelak2 bile dgr lagu nie...hehe


syafrizal: lastik..jgn tak lastik..hehe


nanajoe: hehe..kantoi nana geli ngan cicak...:p cicak memang pengotor..cet cet cet cet..hehe

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha.. tersengih2 aku dengar lagu ni.. hahaha..

cek cek cek cek..
bunyi cok cek cok cek tu mybe cicok berok.. hihi =P

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: hehehe...maybe kot..hahahaha

Related Posts with Thumbnails