Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, July 19, 2010

Seronok ke Tak Seronok....

Assalamualaikum dan salam semua...

Seronoknya tengok orang excited nak ViVa...
Seronoknya tengok orang dah hantar thesis...
Seronoknya tengok orang dah buat thesis...
Seronoknya tengok orang dah kije...
Seronoknya tengok orang balik kampung...
Seronoknya tengok orang dah kahwin...
Seronoknya tengok orang dah pregnant...
Seronoknya tengok orang dah ada baby yang comel2...
Seronoknya....

Aku seronok je tengok orang...
Tapi aku tak seronok tengok diri aku...
Huhuhuhu...

Orang lain dah ada perubahan dan berkembang maju..
Tapi aku...
Masih macam biasa...
Asyik nak menghitung hari...
Tapi tiada tindakan yang luar biasa dan drastik...
Tak tahu la...
Apa perkara yang berlaku pada masa akan datang...huhuhu
Baik kah aku...Teruk kah aku...Hanya tuhan je yang tahu....


p/s: kena berusaha dengan bersungguh-sungguh...huhuhu..hanya kita yang boleh tolong diri kita...bukan orang lain...ingat tu....

26 comments:

fiezah91 said...

hitung hari kenapa tu?huhu
nak kawen ke?:P larikssssssssssss

DALILA said...

sabar yer maw..teruskan usaha..chaiyok2!

maCy said...

mase msh ade.
rzki pasti ade.
Dia sntiase dgn kite :)

M a W a D D a H said...

fiezah: hahahaha...hitung nk habiskan stadi...tp rasa macam xberdaya..oh tidak...kawen apatah lg...sangat2 lah jauh...:p


dalila: huhuhu..tengah sabar ni..hehehe..sungguh jeles akan kamu..:p


macy: thanks macy..kena sll ingat yg Dia akan bersama ngan kita...:)

amira said...

hehe... awat melankolik semacam je..
jangan sedey2 or berdukacita ye..

♥xaturen♥ said...

Sabar la kejap g ada prubahan le tu..

Syafrizal said...

Seronoknya dia hehe...

iqbalsyarie said...

Innamal usriyusra~
Slps kesusahan ada kemudahan...insyaAllah~
Post baru:Ini baru mukaddimah

echah mashuri said...

nk kwin cmne xabis stdy ag...
nk keje cmne xbis stdy g...huhuh

nnti adah pkai honda jazz...bru tkejut..hihi

Keyyah said...

Rezki masing2...jgn cepat putus asa...chaiyok2

khairul_bariyyah said...

changes need times dear...
slow2 k...
Allah sntiasa bsame2 hambaNya..
jgn sdey2 ea adah.. =)

fazRul said...

elOw..cik adah yg kiyut..;)

mungkin belum masanya ag kot..nanti masa 2 akan dtg cuma kena tunggu jer..tp bab kawen 2..hurmm..kena pat2..bulat nk gak rasa nasi minyak org tu..hohoho

kiter tgk cape kawen dlu yer..
(^_^)v

M a W a D D a H said...

amira: hehehe...huhuhu..ok2..xde la sedey...cuma rasa seronok tgk org lain yg gembira...huhu


xaturen: hehehe..sabar itu akan bg kemanisan buat kite...xsabar lak nak dapat..hehe


syafrizal: ye...adah seronok ni..hihi


iqbalsyarie: insyaallah...suka ayat kamu...

M a W a D D a H said...

echah mashuri: hahaha..tu la pasal..tapikan member2 yang stadi ni pun dah ramai yg kawen dan dah ade anak...:p rasa seronok tgk diorng...:)

aminnn..moga masin la mulut echah..best tu honda jazz..kaler pink...hehe


keyyah: hehehe..chaiyyokk..betul tu rezki masing2..tpi kita pun kena berusaha gak...dan kena lebih kuat lg usaha dari org lain...huhuhu...


khairul_bariyyah: kayuh slow ea..hehe..dah tersgt slow dah kayuh ni..huhu...ye..Allah bersama kita..kena ingat tu...


fazrul: ye..adah memang kiyut..hahaha...tu la..kena tunggu masa yg best itu...xsabar...huhuh

rasa2nya, adah dapat makan nasi minyk si bolat kocik dulu..hehehe...tgk ea sape dlu...confirm kamu dlu...lalalala

Chaon Cornerz said...

jangan kerana kita nak capai sesuatu sampai lalai dalam menunaikan ibadah.. semoga berjaya.. amin~

Azuan said...

biasa r tue...org laen memg nmpk maju aje..hihi

Fieza79 said...

moga mendpt pa yg dicita2 kan...kena usaha tu..

Syikin said...

usaha lebih sikit..semoga kita sama2 berjaya..

tehr said...

seronok
seronok tengok
seronok tengok orang
seronok tengok orang berjaya
seronok tengok orang berjaya maju
seronok tengok orang berjaya majukan diri sendiri...

M a W a D D a H said...

chaon: amin...thanks...betul tu..


azuan: hehe...org nmpak maju, so kita pun mahu maju gak kan...:)


fieza79: thanks..kena berusaha lebih ni...


syikin: amin..moga kita sama2 berjaya..xsabar rasanya nk habis..huhu


tehr: :) seronok tengok orang majukan diri sendiri dan diri sendiri juga mahu majukan diri sendiri...:)

qellissa said...

yup betul hanya kita yg mampu merubah diri kita..bukan org lain..=) semoga apa yg adah usahakan tu tercapai hendaknya..amin...

ASaDa RyutaRo said...

hahahaha... apa ni adah? kena kasi semangat membara kat adah ni. kena jadi seronok bukan utk org je, tp seronok utk diri sendiri jugak..

chaiyok!!

semoga hepi bahagia sentiasa (^^,)

Shamrin Mat Janih said...

Tapi percaya la, esok adalah yang terindah...

AngahSayang2314 said...

angah sokong kalau nak maju diri sendiri yg kena buat bukan org lain kan????

M a W a D D a H said...

qellissa: hehehe..amin..moga tercapai la hendaknya...huhu


asada ryutaro: hehehe..wah..asada kasi semangat kat sini...lalalala..seronok...:) belum rasa seronok utk diri lagi la asada..huhuhu...


shamrin: hope esok adalah hari yg terindah...;)


angahsayang2314: kite buat sendiri lagi la rasa berbaloi kan...:)

NaNaJoe said...

adah, jgn cepat mengalah k my dear...
angga org lain tu sbg cabaran tuk diri adah sendri k~ :)

Related Posts with Thumbnails