Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, July 22, 2010

Kena Tipu...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Apa khabar semua...Harap2 semua sihat2 aje disamping yang tercinta...Dari malam tadi sedikit tiada mood...Sebab....Sebab..Banyak perkara yang bermain di kepala ni..Huhu..Dan juga perutku meragam dari malam tadi dan sampai la ke pagi ini...Yer la kan..Sekali dalam sebulan mesti wujud gejala ni...Kalu tak, tak normal la tu kan...hehehe...Oppsss...

Malam tadi my kekasih gelapku call...hahaha...Kekasih gelap tu...hihihi...Aku takde kekasih cerah, tapi hanya ada kekasih gelap...hahaha...Memberitahu yang dia menjalankan satu bisnes tapi rugi sebab kena tipu bulat-bulat...Kesian kat dia...Habis duit yang dilaburkan terbang begitu aje...Bukan yang dilaburkan tu sikit tapi ribu-ribu gak laa...Orang yang menipu tu sudah keluar negara dan seronok menikmati rm 40 juta..Kalau macam tu bukan dia seorang yang terkena, tapi ramai lagi...Sungguh licik orang itu...Huh..Tipu orang, pakai duit haram, hidup tak selamat dunia akhirat...Huh..confirm la tak selamat, sebab bukan islam yang menipu itu melainkan dia masuk islam kan...Bersyukurlah sebab kita dilahirkan islam...:)

Kepada kekasih gelapku, jangan lah kamu bersedih dan berdukacita...Insyaallah Allah akan bantu kamu dalam apa jua keadaan...Senyum-senyum lah di kala hatimu di rundung pilu...Berhati-hati lah dalam membuat sesuatu keputusan...Tapi betul lah, kadang2 kita tak tahu keputusan yang kita buat tu sama ada betul atau salah kan...huhu


p/s: eh..kekasih gelapku baca ke ni?? hehehe...rasa mood untuk stadi dah makin kurang...huhuhu...

24 comments:

ASaDa RyutaRo said...

alahai.. kita dah hati2 dah takut kena tipu.. tapi si penipu ni lebih licik jalankan strategi. uhh!

mana nak selamat. sendiri tanggung la kat akhirat nanti.

semoga kekasih gelap-mu itu tabah hadapi ni semua. =)

sarah shafie said...

ciannya kkasih gelap tu..aku knal ke??hehe

munna said...

joli sakan penipu tu... 40 juta byk tu

zulkbo said...

Salam bertandang sini..
moga hari mu ceria dan
anda sihat selalu..
جزاك اللهُ خيراً

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

kompem cam MLM jer??

khairul_bariyyah said...

ku mencintaimu sedalam2 hatiku~~ *tetiba nak nyanyi*

sian kat kekasih gelap adah 2,harap die sabar la ea... kat akhirat nanti ade screen besar tunjuk orang yang joli makan duit haram 2...

meski pun tiada siapa pun yang tahu~ *sambung balik*

AngahSayang2314 said...

ciannyer kekasih gelap tak ada ke kekasih terang....

echah mashuri said...

uiks..kena tipu lak....cian lak dia....

maCy said...

hum.. sian btl.. ta bagie la yg mkn duet hrm tu~

Shamrin Mat Janih said...

alahai ciannya dia kena tipu.

Syafrizal said...

bersabar lah ye...
berhati-hati sebelum join bisnes apa2..
kaji dahulu

♥xaturen♥ said...

ada dua pekara..! satu kekasih gelap tu. org nya gelap ke? dua, dia kena tipu ey.. ermm.. ciyan diye..
keh2x..

NaNaJoe said...

siannye kekasih gelap adah tu..
huhuhu~~
xpe2, sabar la byk2..
adah, nana xpernah rase sakit sebulan sekali tu..huhuhu~ pelik x? :P

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: penipu memang licik..huhu...hehe..kekasih gelapku sentiasa tabah...;)


sarah: kesian...hehehe...


munna: confirm joli sakan die tu..


zulkbo: hehehe...thanks...hidup mesti ceria2 selalu...


lokman: bukan MLM...

M a W a D D a H said...

khairul_bariyyah: wahaha..menyanyi2 ye dak comot..hehe..adah sangat terhibur..hihi...kesian kat kekasih gelap adah...insyaallah dia akan sentiasa sabar...:)


angahsayang2314: hehehe..xder la kekasih terang benderang...:p


echah: itu la..huhuhu...


macy: duit haram tetap haram..huhu

M a W a D D a H said...

shamrin: huhuhu..moga dia ceria2 selalu...


syafrizal: :)


xaturen:hehehe..kekasih gelap tu xgelap sangat..hehehe...moga die baik2 aje...


nanajoe: hehehe...wahh..nana xpernah rasa sakit? bagus la..ade makan jamu ke nana...;)

fiezah91 said...

kesian kekasih gelap tu.. aisyooo..40 ribu tu..manyak wooo

~fisha~ said...

haiyoo~~ gile perh..
$$$~
sian nye.. :(

iqbalsyarie said...

Erk...banyaknya!!!kesiannya...hmmm... itulah kalau duit dijadikan matlamat,dan bukan lagi alat..huhu...sabar~

Post baru:Jadi Bos.Mau?

Chaon Cornerz said...

kesiannye kene tipu.. takpe sekurang2 nye boleh belajar dari kesilapan.. kalo nak invest pape make sure kaji dulu.. jgan tertipu dengan kata2 orang..

tehr said...

kena tipu juga satu pengalaman

sapa2 yg tak pernah kena tipu tak ada le pengalaman tu

bagus buat panduan masa akan datang

gades ain said...

err. laen kali jangan caye caye pelaburan pelaburan ni sis. sile pesan pd kekasih gelap sis, membazir jekk. huuu~

btw, same laa. mood nak stdy maken kurenggg~ hikhi!

Lizzie Yasmin said...

gelap terus mata kekesih gelap tue.. sekarang nie.. ssh nk percaya .. terutama abt easy money....

caliph shuriken said...

kcian ar.. rugi byk tuu...

Related Posts with Thumbnails