Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, December 3, 2010

Tips perempuan mengorat...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Ada la satu hari tu kan, aku chat la ngan seorang member nie...Macam-macam kitorang bercerita...Merapu meraban pun ada...Tapi seronok...Hehehe...Pastu aku tanya lah dia nie...

"Weh, ada tips mengorat tak?" So dia bagi lah tips2 ni kat aku...Ngeeee...
Jom baca dan hayati tips nie....

Si dia adalah "J" dan aku adalah "A"...

A: mslhnya A xpandai ngort
A: hehe
A: J ajarkan cara nk mengorat leh?
A: hihi

J: ok.... faham kan betul2 ye...
J: teknik mengorat ni... dah feymes....
J: selalu menjadi...
J: ehem... ehem...
J: mula2... muncungkan bibir...
J: pastu buat bunyi.... ciut ciut...
J: ala mcm bunyi tikus...
J: pastu cakap..... hai... sorang je ke...
J: haaaaaaaa.... pasti menjadi....

Hahahahaha....Agak2 korang la....Aku kena lempang laju2 tak kalu buat tips nie? Adehhhh



p/s: saje bergurau2 di hari minggu...lalalala...Eh, esok..hihihi...

15 comments:

NARDtheNERD said...

haha.
kena lempang ke?
tak kott.
hehe.

Keyyah said...

try r adah..nak tau juga menjadi ke x..hahhahaha

Tomato Gurl's Life said...

hahahah...kalo cik tom di ngorat camtu..konpem xlayan..

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak entry+komen :)

maCy said...

memang ase na lempang! hahaha

echah mashuri said...

wahhh..tutorial yang baik..bile la echah nak praktik neh..harap2 xkene lempang..heeheh

Mknace said...

:):):)

aniz said...

hahaha bukan takat lempang lelaju, siap pakej kasut di paru2 lagi..hakhak

iqbalsyarie said...

erk...klo pompuan suka laki, guna khifmat orng tengah. Tapi alasan utk bernikah, bukan nak bermain-main :)

wadud@duad said...

hahahah..
ok jer.. try la adah..:D

tehr said...

hahahaha
teknik ngorat zaman sebelum perang

mR.sYaH said...

xkena pown.. heheh..

teknik tu bkn dh biasa buat ker??

Hairil Rizal said...

Kompem tak kena lempang..kecuali kalo mangsa ngorat adalah pak imam kampung!
Hahaha!

jiee c0mey said...

hahaha..mujarab ke??nk trylaa...

Prince Halilintar said...

selalu laki yg biase prince tgk wat cmtu..tapi perempuan xlayan pon..tapi klu perempuan wat mungkin ade laki layan kot..try la..hahaha

ASaDa RyutaRo said...

belum cuba.. mana la dapat tahu. adah try la dlu.. ;P

Related Posts with Thumbnails