Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, December 15, 2010

Memori Ikan Pari Masak Asam Pedas...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Sampai jer lab....Terkedu....Menerima nota cinta dari seseorang... 

To: Mawaddah,

CHAIYYOKK !!! CHAIYYOKK !!!


From: Kak Nadia (Memori Ikan Pari Masak Asam Pedas)....

Rasa nak menitik jer air mata nie...
Masih ada yang memberi pengharapan...
Dan semangat...
Tapi semangat aku..
Makin luntur dan luntur...
Kadang-kadang je naik macam gelombang ombak...
Gelombang ombak yang menggila...
Lepas tue surut balik...
Huhuhuhu...

Siapa Kak Nadia...Kawan seperjuangan...Semangatnya membara...Seorang ibu dan baru sahaja melahirkan cahaya mata...Kenapa Memori Ikan Pari Masak Asam Pedas...Sebab dia pernah belanja aku makan ikan pari masak asam pedas yang sangat sedap itu...Teringat kembali...Thanks Kak Nadia....Moga kamu diberkati oleh-Nya dan dapat menghabiskan apa yang dijuangkan...Amin....



p/s: Mahu membuat kata putus...Tapi....Kadang-kadang mula berfikir kembali...."Betul kah jalan yang aku pilih ni"....

14 comments:

qellissa said...

suka mkn asam pedas ikan pari!=)

sarah shafie said...

huhu..teringt jgk asam pedas tu.. pkir msak2.. klau rse jln tu msih ade, truskan lah.. kalau tak, buatlah pilihan..

maCy said...

jln ape? simpang ke mktb macy ke?

Syikin said...

buatlah yg terbaik untuk diri dan masa depan..
jangan menyesal di kemudian hari..
all d best adah..
chaiyuk2...

Shaheila Malek said...

Sodap nye dengar...chayok2..
hehe

Keyyah said...

fikir lah btol2...jgn buat keputusan terburu-buru... semoga dipermudahkan urusan kamu.. chaiyok2...

Asyi@asyar said...

moga ALLAH melindungi kita semua..
wt kak nadia selamat berjuang!! ALLAH berkatimu...

wadud@duad said...

ces ingat nanges sebab ape.. eheheheh..
asam pedas?
pergh sedap lar.. huhu

Cik Tom said...

jalan pe adah??

Cik Tom said...

ym cik tom;

fyrus_22@yahoo.com

syarifah radiah ibrahim said...

moga dapat memilih jalan yang lurus

=)

iqbalsyarie said...

See...bukan seorang, tapi seratus orang turut mendoakan adah :)

Cikbelog said...

bila sebut asam pedas,tentu ingat Melaka..bila ingat Melaka,tentu sebok nak bilang tarikh..woowooo~~tak lame dah nak balik melaka..tak sonoknyaa..woowwwoO~~cuti dah nak abess :(

tehr said...

tak tahan la makan pedas
sakit perut
hehehe

Related Posts with Thumbnails