Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Wednesday, May 18, 2011

Pening + Tensen...

Pening...
Tensen...
Berpinar-pinar biji mata....
Bila ada tiga pilihan...
Takut....
Takut...
Dan takut...
Takut untuk buat keputusan....
Tidak mahu jadi seperti....
"Yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran".....
Perlu ada tekad...
Perlu ada kecekalan....
Semangat serta kekuatan...
Jiwa dan raga....
Moga diberi petunjuk oleh-Nya....
Dan kejayaan yang cemerlang....
Amin.....



p/s: ini bukan entry mencari jodoh ye...:p

14 comments:

qellissa said...

Hi Adah, jangan takut utk membuat pilihan..semoga setiap apa yg Adah pilih tu beroleh kejayaan ye..=)

ASaDa RyutaRo said...

adah.. kat blog asada ada entry untuk hilangkan stress. cer try. bawa bertenang ea. tenangkan fikiran.

semoga berjaya cemerlang di dunia dan akhirat. ;)

Mr iz said...

ye perlu itu semua...he he he... moga berjaya lah hendak nya ye...tak mau pening pening...nanti tak leh buat pape...kaku ...bisu... he he he...steady je... hadap je... he he he

Nasriq said...

ambil dacing timbang semua yang ada... huhu... ok x?

zati embong said...

hihi.

moga adah akan dapt buat pilihan yg terbaik utk masa depan adah.

wadud@duad said...

amin ya rabb..
moga dipermudahkan segala urusan... :)

alongxp said...

cer citer...cer citer... ape kes ni?

intan suraya said...

all da besh utk ape yg adah buat skrg..

echah mashuri said...

huih.nasib baik adah dh ckp bukan entri cari jodoh.huhu.tp ttp mcm rase nak memlilh jodoh.alaa..ce cite ce cite;p

sarah shafie said...

rileks adah..yg pnting pkir mne yg baik, mne yg bruk..

aniz said...

amin........semoga adah diberikan yg terbaik....=D

emieysandra said...

semoga dipermudahkan segala urusan yer adah ;)

Prince Halilintar said...

prince dtg bg smgt kat adah pulak...

prince doakan yg terbaik tuk adah demi kejaayaan dan kecemerlangan adah ..semoga dimudahkan segala urusan..amin

ïêmå å¢klê§ said...

uishhh pilihan ape lak ni...
xpe2 janji jangan lupa solat mntk petunjuk insyaAllah akan jumpa jalan...
chayok!!!!

Related Posts with Thumbnails