Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, May 28, 2011

Awak...Awak...Dan Awak...

Kalau awak jadi doktor, saya nak jadi nurse awak...
Kalau awak jadi pilot, saya nak jadi co-pilot awak...
Kalau awak jadi engineer, saya nak jadi pembantu engineer awak...
Kalau awak pemain tenis, saya nak jadi pengutip bola tenis awak...
Kalau awak jadi meja, saya nak jadi kerusi awak...
Kalau awak nak jadi kertas, saya nak jadi pen awak...
Kalau awak jadi rumput, saya nak jadi bunga awak...

Yang sentiasa berada di sisi awak...
Setiap masa...
Dan dimana saje....




p/s: Kalau lah boleh berterus terang macam O Ha Ni....:p
p/s: Pengaruh TV semata-mata...
p/s: Berangan-angan itu sangatlah indah...Haha...

11 comments:

Cik Ezy said...

oh bahagianye..
=)

wadud@duad said...

yeke adah pengaruh tv?
bek talk elok2..
xbek nipu..:D

intan suraya said...

dah tu kalo sy jd kelapa, awk jd ape??hehe

Nasriq said...

oooo... kebetulan ada seorang engineer nak cari pembantu engineer nya...

Keyyah said...

syok kan jd o ha ni...last2 dapat putera idaman..aishhhh

qellissa said...

ehhh tu bukan luahan hati Adah sendiri ke?hik hik hik

little_teddy said...

awak ke saya?hahahah

♥xaturen♥ said...

kalu aku jadi dapur.. sanggupkah awak jadi periuknya..? hehe..

♥xaturen♥ said...

kalu aku jadi dapur.. sanggupkah awak jadi periuknya..? hehe..

Hairil Rizal said...

Wah, di awang awangan ni... :)

Sabihah said...

hehehe...adah..adah...brangan yee

Related Posts with Thumbnails