Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Sunday, May 8, 2011

Ibu yang da best!

Ibu....ibu...
Engkau lah ratu hatiku...
Bila aku berduka...
Engkau hiburkan selalu...
Ibu...ibu...
Engkau lah ratu hatiku...

Selamat hari ibu buat ibu2 di malaysia, di luar malaysia, kakak2 aku, kakak ipar, kawan2 aku yang telah jadi ibu, ibu angkat, ibu saudara, ibu mertua, opsss bakal ibu mertua...Ceh..Lum jumpa lagi dah sebut...Wahaha...Perasan jap...Moga menjadi ibu2 yang terbaik untuk anak2...Anak pun jangan lupa jasa2 ibu...Pengorbanan ibu...Sesungguhnya syurga itu di bawah telapak kaki ibu....

Ibu roti? ibu kaki? ibukota? Tak termasuk okeh...:p

Dan al-fatihah buat ibu2 mereka yang telah tiada di sisi...Al-fatihah...Jangan lupa sedekahkan al-fatihah..Kalau boleh, tiap2 hari....


Ni bukan gambar anak aku tapi gambar anak kawan aku, Nadia...Muaz nama dia...Dah lama capture gambar ni tapi ni baru ada perasaan nak letak...Keh keh keh....

Aku pun dah jadi ibu...Ibu saudara yang baik hati...:) So, ibu yang da best...Aku lar tue...Ahaksss....



p/s: Ada yang teka dengan betul pasal aku gi mana tue...Tapi sekarang mood hari ibu...So tercipta lah entry di atas...:)
p/s: Teringat lawak dari group Sepah, Maharaja Lawak..."Tak leh sambut hari ibu sebab aku panggil mak aku, mak...bukan ibu...." hehehe...
p/s: Hari hari hari ibu....
p/s: Korang dah join Ipanelonline belum....Jom la join...Daftar SINI...

8 comments:

Prince Halilintar said...

amboi adah ni..nk sgt ar tu ibu mertua tu..kawin cepat2..haha

slmt hari Mak jgk...dan tuk adah jgk..sbb adah pon bkal jadi ibu satu hari nnt..insyaallah =)

M a W a D D a H said...

prince halilintar: nak ar..sape xnak...hahaha...

ye..tq2..hakhakhak...lmbt lgik...:p

zati embong said...

selamat hari ibu semua2 di dunia ini O.o hihi

Nasriq said...

ibu roti? ibu jari? Ibu ayam??? Ibu-ibu bapak-bapak, Siapa yang punya anak, Bilang aku aku yang tengah malu, Sama teman-temanku, Karna cuma diriku yang tak laku-laku...

M a W a D D a H said...

zati embong: yaaa..selamat semuanya..:)



nasriq: aku dah pening dah bila tukang karut mengomen...hahahaha!!

.m y z. said...

ibu saudara yg baik hati??? awww SELAMAT HARI IBU saudara. hahah :P

.m y z. said...

alaa Ipanelonline tu kena isi pekerjaan eh? dah tak keje nak wt gane? grrr.

tehr said...

selamat hari ibu saudara, adah
cantik pulak no followers 1010
hehe

Related Posts with Thumbnails