Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Tuesday, May 31, 2011

Awak sangat comel...

"Awak...awak comel sangat bila senyum..."
"Awak...awak comel sangat bile gelak..."
"Awak...awak comel sangat bila mengerling ke arah saya...."
"Saya terkesima...."


Ouuuccchhhh!!!! sakit lar...Wehhh...mimpi ker....Wahahaha...Berangan tak tahan....:p

Malam ni malam last cerita asmara 2...Alah...Tak leh tengok Shahz Jazzle lagi....Ngeeee....Mencari-cari iras Shahz Jazzle...Perangai mesti mau baik....Hakhakhakhak....



p/s: Agak2nya boleh kah aku jadi penulis novel yang baik macam novel "Kasih Yang Suci" yang sekarang ni ditayangkan dramanya bertajuk "Nora Elina"....hehehehe...Addicted with this drama...Kalau boleh, tak mahu missed satu episod pun walhal sebelum ni ada yang ter'missed'....kekekekeke...
p/s: Hanya aku je yang paham entry nie...Ehemmm...:p

12 comments:

Nasriq said...

ehem2... ni mimpi kering ke ni?

M a W a D D a H said...

nasriq: hahahahahaha..pecah perut aku gelak....adoiii...

Nasriq said...

hoho... tak boleh la nak buat lawak selalu cam ni... kang adah kena kutip satu2 pulok isi perut...

Cik Ezy said...

ye ye..
sgt comel..
hehekk

dh miss byk ngn drama nora elena tu..
huhu

Abang Jonni said...

huhuhu... best eh citer tu... x pernah tgk... huhuhu..

incik said...

ending tergantung..hope ade asmara 3..hehe..
slm ukhwah..=)

Keyyah said...

tp aku rasa mcm paham ja pasal entry ni...chaiyok3 adah... cari sampai dapat ok...

aniz said...

terima kasih....

ehh ehhhh terperasan plak...wakakakakakakakaka

ASaDa RyutaRo said...

ok... comel

jiee c0mey said...

kalau termiss..leh tengok kat tonton.com..lagi syok kalau jumpe lelaki mcm Seth Tan tu..huhuhu

little_teddy said...

aku ke yang comel cik adah?heheheh

zati embong said...

nk try faham gak leh x adah?hihi

Related Posts with Thumbnails