Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, April 18, 2011

Tak paham cinta....

Cinta....
Jodoh...
Pertemuan...
Semua di tangan tuhan....



A: Orang kata kita tak boleh mencari cinta sebab semakin dicari semakin ia akan lari dan pergi meninggalkan kita....

B: Orang kata kita kena berusaha mencari cinta sebab tiada usaha tiadalah cinta.....



Yang mana perlu dipakai? A or B or CDEFGH???

14 comments:

.m y z. said...

tak percaya cinta. haha :P

Prince Halilintar said...

Setahu prince jodoh mmg telah ditulis oleh Tuhan cuma mase yg menentukan..dengan sape tu..hanya Tuhan saje yg taw..untuk jawapan soklan adah tu..prince rase jawapan terbaik, terpulang pada diri masing2 dan keadaan sekeliling serta keimanan seseorg jgk..amik kaw dah jadi cam Dr Cinta plak prince ni..hahaha

p/s:hadiah prince da dpt..tq adah =)

Nasriq said...

kalau tak cari, tak jumpa, kalau tak usaha, tak jumpa...

mengharap tuah seperti mengharap durian gugur ke bumi...

alongxp said...

saya pilih b. kena cari,kena belajar,kena merasa kegagalan,baru la kite semakin bijak dan faham... so sampai satu masa, kite berjaya ngan jayanya...

KUREKURE COMEL said...

hhmm...mina tak cari cinta..tp cinta dtg tanpa diduga..perhhh...hehehe...


adah nak sorang ek...atas mina ada dua lg kosong..hehehe

gurau je...

aNiS aNiSa said...

usah di cari..usah dikejar cinta itu..

segala apa yang berlaku sudah ditakdirkan kalau cinta itu milik dan jodoh kita kan =)

latest entry : Doa Agar Dipermudahkan Segala Urusan

jiee c0mey said...

pernah dengar yang B jek..tapi xpela adah..kalau dah jodoh tak caripon dia akan datang dengan sendiri..

Cik Ezy said...

kene la carik..
xde nye cinta dtg bergolek..
kne usahe..

Cik Jari said...

jodoh tuh urusan DIA

tapi,jgnlah pulak menyorok dari cinta...

doa muga jodoh makin dekat dgn kite. :)

Arpiiz said...

tak tau nak cakap macam mana, redha jelah kehendak ilahi..^^

Hairil Rizal said...

Saya pilih B.
Tetttt!!!!

Utk yg terbaik dalam apa jua pun bentuk, mmg kena cari. Tak gitu?

Hehe!

Cheritera Chenta said...

ehem2.dokto Chenta dah mai dah nih.hakhak

banyak kalu nk ikut punjangga cinta nih...

C.jangan tinggalkan org y kita sayang tuk org y kita suka krn org y kita suka akan tinggalkan kita tuk org y dia sayang. jgn cari apa y kita suka, tp sayangilah apa y kita miliki.

Cewah! hahahha

lg pening adah..hikhik

Ai Ni.. said...

aku tak cari..tetibe ye dtg..aku time..aku bersyukur..seterusnya bialah jadi urusan Tuhanku dan bialah Dia yg uruskan..
aku tahu aku tak jwp soklan..jgn marh a..:D

Mr iz said...

kena cari kot cinta tu... nak dapat terbaik kena usaha lebih...he he he bila dah cari ...dah usaha... tak jumpa ..tak dapat...he he he...baru berserah... tak pun masuk dalam agen pencari jodoh....he he he...eh eh..

Related Posts with Thumbnails