Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, April 2, 2011

Contest Santai Sudah Ditutup!!!

Dengan ini diumumkan bahawa....



Contest Santai Sudah Ditutup!!!



Pengumuman untuk pemenang2 contest santai akan diumumkan pada 4@5 april nanti...Atau mungkin awal pada tarikh tersebut....Tak boleh diumumkan sekarang...Sebab kena lebih teliti, hayati dan dengan gelak ketawa yang berpanjangan...Hahahaha...Selain lawak, ada lagi kategori2 lain aku buat...Kira markah ikut beberapa kategori...Fuyooo...Siap ada markah lagi ha....Sebab susah gak nak memilihnya nie...Chewah..Macam Maharaja Lawak plak....hahaha

Lagipun juri yang diimport telah balik kampung...huhuhu...Tu yang lebih bermasalah tu...huhuhuhu....



p/s: Sabar ya wahai peserta..:)

9 comments:

KUREKURE COMEL said...

ok..ok...meh mina jd juri...hahaha....


gud luck ye semua peserta...
ehhhh....hahaha...

Nasriq said...

nak jadi juri jugak boleh... aku memang suka betul mengomen membantai mengkritik ni...

Prince Halilintar said...

owh..da tutup..mina nk jd juri?mina markah lbh kat prince k..kikikikiki:p

adah umumkn slps prince blk bercuti..yeahhh..taw2 je =)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Waa tak sabarnya I nak baca cerita kelakar mereka.

Cik Ezy said...

buat la contest lg..
hehekk

mie said...

x sabar nk tau keputusan ni..
hehehe

si para para said...

ramai jugak yang berminat tu adah.kena buat contest lagi la lepas ni.caya la adah.hehe

tehr said...

tahniah,adah
aku tak dapat join sebab tak ada kisah lucu pun
huhu

Mr iz said...

alamak semen... terlepas bas la ...he he he

Related Posts with Thumbnails