Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, August 13, 2010

Hasil belajar engineering...:p

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Yaaa...Ini lah hasilnya bila belajar macam2 benda2...kikiki...Belajar lain, hasilnya jadi lain...Adehh...Begitu besarnya dan banyaknya ilmu...Kekekeke...Larat tak lagi pose tue...Sabar2...Sikit jer lagi nak berbuka..hihi

Hari ini aku berjaya jahit manik..Yeah...Jahit kat baju konvo tak raya...Ngeee...Huh..stadi tersekat2 lagi nak konvo...Berangan jap...Nak tayang sket jahitan manik aku yang memang tak cantik tapi aku suka...kikiki...


Simple tak...saje nak wat patent biasa2 je...huhuhu..Xmo wat crowded sangat...Nampak macam tak sekata tapi saje wat camtu ingat nak wat macam ombak2 skit, tapi xjadi...Hahaha...Tunggu la baju kurung satu pasang lagi..Sebab kain kosong, ingat nak wat comey2...Ngeee...



p/s: Tahun lepas berjaya jahit manik 3 pasang baju kurung dan satu blouse...Ngee..Hobi di masa lapang...Lapang la sangat...:p

21 comments:

mahira oya said...

bestnya teror jahit...buat tempahan x..hee

M a W a D D a H said...

mahira oya: nak tempah ker..ngee...:p

Keyyah said...

lepas ni jahit kat baju keyyah lak kan..kikiki...


p/s: keja xsiap lg tp smpat je aku belek2 blog..ngeh3

M a W a D D a H said...

keyyah: bole2..nak mitak mahal ngan keyyah...hehe

uits2x..wak kije lor...:p

|| NaFiRaa || said...

waahhh.. cantek la tu~ simple but nice~

Yuni Aisyah said...

peewwitt..adah ada bakat la..hehe

simple, sweet but nice..leh tempah x.??bape RM..?=P

maCy said...

baju maC mnanti..kekeke

M a W a D D a H said...

nafira: thanks akak nafira...:) kembang kuncup jap hidung...hahaha



yuni aisyah: bakat terpendam...hahaha..thanks dear..eh, bole nak tempah..:p bape RM erk nak letak kat yuni...ermm...:)



macy: wahh..siap baju die ha menanti..hihi

usop said...

cantik dah tu, boleh ambik upah jahit manik ni, hehehe

M a W a D D a H said...

usop: hehehehe..belum mahir lg..

tehr said...

tak disangka sangka
pandai menjahit juga ya
selamat raya

mISs BluShEr said...

adah..xsangka mu pn ada minat y sama nga aku..hehehhe...aku da bjaya wat 4,5pattern manik..nnt blh la share..hehhe...

next step nk jahit manik utk baju nikah...i'ALLAH akan mula next week...=)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Memang nampak cantik!! sweet...klu crowded sgt pun tak cantik...nt mcm labuci yg I jahit kt baju raya I itu ari, ingat mcm nak bukak semula la...hehehe..terkurang kerja.

M a W a D D a H said...

tehr: hehehe..jahit manik yg simple je..kikikiki...



miss blusher: erk..yeay..aku ade geng..aku pun xtahu mu minat jahit manik..mu lagi expert kot...hihi
wahh..jahit baju nikah..confirm xlama lagi ni nak kawen..tahniah!!



miss mirror: thanks...:)adah xreti nak wat mcm crowded..hihi..xperla..kalu xpuas hati, leh jahit balik..buat pattern lain lak..asalkan puas hati..yer x..hihi

ASaDa RyutaRo said...

pehh.. pandai jahit2 manik rupanya adah ni. leh bukak tempahan la nti. lepas tu sesak nafas nak buat kerja lain. hahaha..

ASaDa RyutaRo said...

**nampaknya macy hampir mengejar..

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: pandai..pandai...:p lagi sesak nafas kalu ada banyak tempahan..hehehe (ada la sgt org tempah..:p)

buat larian marathon ker asada?? kekeke

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. yg ni bukan marathon. tapi misi yang kena terus dipertahankan. lalala~

M a W a D D a H said...

asada ryutaro: wahaha..asada xmo mengalah..:p

jgn sampai macy berlari marathon ala2 ribut udah...:)

Cik Jari said...

wah......bagusnya....rajinnya....telitinya.........


adah,tolong jahitkan manik kat tudung saji raya saya buleh??? :))

M a W a D D a H said...

cik jari: wahh..banyaknya puji...hehe

ehh..boleh..hihi..;)

Related Posts with Thumbnails