Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, January 29, 2011

Crochet: Pelbagai Koleksi dengan Model Cun...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pekabar semua? Hari ni aku nak tunjuk hasil kerja tangan aku...
Fuhhh...Jenuh gak la..Tapi berbaloi baloi bila dapat siapkan...Clap..Clap tuk aku...Hehehe...Dan amat2 berterima kasih kat model yang cun (Kek Ka) itu serta camerawoman (Kek La) yang tak berputus asa serta bertungkus lumus dalam menjayakan program ini...Chewahhh...:)
Antaranya...

 Hat dan booties

Bag

Pelbagai jenis dan kaler klip rambut
Dan yang penting adalah model yang baik hati, peramah dan cun yang sudi mengayakannya....Terima kasih banyak-banyak...:)

 Headband




Klip rambut.

Tak lupa juga pada Keyyah...Hehe..Klip rambut bunga ros dan ada antara beberapa klip rambut yang kat atas tu Keyyah yang buat...:)


16 comments:

maCy said...

cantek! akak! nak jual! ;D

KUREKURE COMEL said...

comel.....xnk buat peraduan ke....mne la tau leh dpt hadiah tutt...hehehe

Miss Yaty said...

cantiknya klip tu..bape harganyya?

Miss Yaty said...

kalau 3 rm4 bleh?

E.d.Y said...

serious comel2

Sabihah said...

baru aku paham..comey laa adah...topi tu comey..hehe...sape laa model tu...model tu pun comey jugak...hehehe(kang kecik ati..puji klip2 je...;p)

Hairil Rizal said...

Adah, camne saya nak wat tempahan utk model cun tu??

Gulps..

aniz said...

adah!!!!!! shanteknyer....kagum gila! ni nak clap sampai esok ni..hehe keep it up!

bighagenjo said...

ehh~ kretip betoi ang

Abang Jonni said...

huiyyooooooo.... siap dah bley buat bag... tahniah ah...

Prince Halilintar said...

cute n smart la ...adah ke yg wat sume tu??

syarifah radiah ibrahim said...

waaa santeknyerr
pandai sungguh naa~
;D

bunga said...

cute..

pin cute..
header 2 mmg cute sangat..bunga suka..

Shaheila Malek said...

Sgt cantik n cumel2...

najihah sahami said...

adah!cumil penyepit rambut tu!!

karipapsayur said...

headban comel!!

Ada giveaway di sini~

Related Posts with Thumbnails