Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Friday, January 14, 2011

Semalam..Tiada yang datang melawat pun....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Pagi2 ni saje galok gatai bukak nuffnang kat analytics....Didapati bahawa.....

*
*
*
*

Tiada orang datang melawat pun semalam.....

Bukti....


Sedikit terkejut...Tapi pelik gak la sebab semalam ada gak check keywords punya nuffnang....Ada la jugak walaupun tak banyak....

Uhukkk...uhukkk...

Itu la...malas sangat blogwalking....padam muka....ngeeeee....



p/s: Entry merapu....

13 comments:

aniz said...

takpe...arini saya dtg menjenguk..hehe

iqbalsyarie said...

ya.. takde~ harini kami datang bawak buah tangan ;)

iqbalsyarie said...
This comment has been removed by the author.
sukahaha said...

matdin rasa akaun nuffnang matdin ada masalah jugak.. tapi masalah lainla hehe.. duit lambat masuk dan kalau masuk ciput jer hihi..

mario said...

dtg kasi up...

farhan asyraf said...

kemarin tak dak,hari ni ada. saya datang melawat. hehehe :D

Yuni Aisyah said...

smlm xde hari ada adah..hehe...:)

maCy said...

erk. hahaha. tpu je tu kot. xkn xde. isk2

Prince Halilintar said...

alalala..ciannya..ok,ni prince dtg melawat sini..bg ups sikit traffic adah..hehe

Abang Jonni said...

haaaaaa... aku dtg melawat... terus tak balik2.... duk kat blog ni terus.... huhuhuhu..

ASaDa RyutaRo said...

alololo~~ jangan sedih2 ea. silap tu.. takkan lah sampai takde terus. check kat stats blogger, ade tak yg datang?

ASaDa RyutaRo said...

dah baca pasal benda ni kat blog lain gak. nuffnang dah bagi jawapan. katanya takkan mengganggu BE. tak perlu sedih2 ea adah ;)

.m y z. said...

gilerk ahh. kosong terus???!

Related Posts with Thumbnails