Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, September 25, 2010

Rokok sekotak...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Di saat kepala hampir mereng...Aku mahu berkongsi satu cerita best kat sini...Tentang seorang budak lelaki berumur 20-an dari pantai timur dan ke KL semasa cuti sekolah...

Al kisah si ayah mahu menyuruh anaknya si budak itu mahu membeli rokok di kedai...Si ayah berkata..."Nati sampai kat kedai, bagitahu kat tauke kedai macam ni...Tauke...nak beli rokok sekotak...."

Dan dalam perjalanan si anak ini asyik mengulangi perkara yang sama takut2 tersalah sebut...Ayat..."Tauke...nak beli rokok sekotak"...

Dan masa dah nak sampai di kedai itu...Dia tersepak batu dan....bammmm...




Dengan kudrat dia, dia bangun dan terus ke kedai....

Sampai di kedai..."Tauke...Nak beli rokak sekotok"......Dan tauke terpinga-pinga....

Sekiannn....;)

Baby yang cute...


p/s: Merokok membahayakan kesihatan...Tengok..baby pun gerun tengok anda hisap rokok...Tiada kaitan...hahahahaha...

15 comments:

echah mashuri said...

rokakkk?hahaha......tp xelok r ayh suh ank g bli..nnti bdk tu lak rosak

diana said...

hahhaha..
terlampau ingat sangat kan sampai tercampur huruf sana sini...

wadud@duad said...

heheheh.. melatah cukup.. adoi kesian beliau.. hehehe

maCy said...

ta ske smoker.

hamzah ian said...

ayooo

Encik MT said...

haha! beli arr sendirik...cisss punya bapak.haha

Hairil Rizal said...

Hahaha! Lucu! Lucu!

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. mandai la adah ni. entah wujud ke tidak kisah ni..

merokok membahayakan kesihatan orang lain. klu anda taknak org sekeliling anda sakit, baik jangan merokok..

khairul_bariyyah said...

oh i hate smokers.. no offense~

-emo bila cakap pasal rokok,nak comment pon sikit2 je-

Rina (◕‿◕)✿ said...

hehe,,adoi

rutikeben said...

sian budak tuh huhuh

iCaLoVeZiE said...

resepi kat internet ada la..cuba nengok. takpe tak jadi. jangan putus asa. lama lama nanti hustler!

Nazz@Purple said...

patut bapanya yg tersadung..dan lupa ingatan nak isap rokok terus..

Asyi@alasyr said...

alamak........ sian tol hehe
ckp pasal rokok adessss... sabar jela xmo laki merokok heheh

Tomato Gurl's Life said...

jgn merokok..bahaya!

Related Posts with Thumbnails