Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Saturday, September 11, 2010

First Syawal...Hari ni dah Kedua...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Semalam adalah first syawal yang bermakna walaupun hujan turun pagi2...Sejuk je...Menu yang dihidangkan di pagi raya adalah pulut kuning aka nasi kunyit dengan rendang ayam dan gulai ikan...Sedap sampai menjilat jari..Akak aku yang buat...Aku makan je..Hanya menolong pape yang patut..hehehe...

Lepas sembahyang raya...Apalagi beraya la kitorang..Dapat makan macam-macam...Lemang, nasi minyak, laksa penang dan macam2 lagi la...Wahaha..Perut mula beroperasi seperti biasa macam sebelum ramadhan...Nampak gayanya, macam berat badan nak naik kembali jer..Aduyaii...hehehe...Tapi tahun ni tak berapa meriah sangat sebab akak2 dan abang2 yang kahwin semua beraya di rumah mertua..Mungkin hari raya kedua (hari ni) atau esok diorang ada...

Nak ucap Selamat Hari Raya lagi walaupun dah ucap sebelum nie...hehehe...Tak dapat banyak duit raya...Uwaaa...Ni tak sedar lagi ni...Dah besar2 pun nak duit raya..Adoii..hehehe...




p/s: Hope dapat berpuasa dengan baik hari nie...hehe..Perut tahan ye tengok makanan2 terhidang...hehe

11 comments:

hamzah ian said...

selamat raya!!!!

ASaDa RyutaRo said...

hehe.. Selamat Hari Raya adah..

mintak maaf klu ada silap n salah. ngee =)

ramoaz said...

hai....kat jengka,pahang pun hujan tpi tak la lebat pun...still bleh jln kaki tanpa PAYUNG.....

maCy said...

kalo yg kecik cm maCy ley dpt duet raye kan? weng3~

c2u said...

bestnyerrr,, slm hr reyerrr..nk duit rayer....nuff tau..huhuu

c2u said...

bestnyerrr,, slm hr reyerrr..nk duit rayer....nuff tau..huhuu

Keyyah said...

bestnya mkn pulut kuning...

♥xaturen♥ said...

Salam raya.. moga ceria selalu dihari lebaran ini, Raya sebulan ke?

suka_haha said...

hari ni dah keempat hehe...

M a W a D D a H said...

hamzah: selamat beraya jugak!!!



asada ryutaro: same la..adah pun nak mitak maap kat asada...



ramoaz: kalu xlebat, ok je tak pakai payung..tapi kat sini kena pakai payung..hehe



macy: macy kecik ker?? hehe

M a W a D D a H said...

c2u: ok..nati saye dtg..hehe



keyyah: best...best..hehe



xaturen: selamat hari raye gak xaturen..xder maknanye nk beraye sebulan..tp kalu ade open house, terjah je...hehe



suka_haha: hehehe..da nak masuk kelima da pun..hihi

Related Posts with Thumbnails