Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Monday, September 20, 2010

Mahu berhenti...

Kenapa mahu berhenti....Kenapa...Kenapa..Kenapa...


Usah ditanya lagi...


Sebab....


Banyak persimpangan yang perlu dilalui....


Tapi....jalan mana yang harus di tuju....


Jalan yang mana harus di pilih....


Mengikut arus...Atau...


Buat jalan sendiri...


Atau....Buat tak tahu...


Lalu ikut mane2 pun...Semua berliku...


Oh traffic light...:p



p/s: hidup kita umpama roda...sekejap di atas...sekejap di bawah..kalau berada di atas, jangan lupa yang di bawah dan begitu lah sebaliknya...

10 comments:

maCy said...

traffic light? err, simpang mlake ke? hee

echah mashuri said...

bersimpang siurrrr...uhuhu

Hairil Rizal said...

Jangan beritahu kami Adah mau berenti berblogging!

NO, NO, NO!

CgMas said...

Mlm2 pun ada kelas ke? Nk contact waktu yg sesuai bl ya?

Syikin said...

sabo Adah..2 semua dugaan tuk kita..aku pun alami nasib yang sama ngan ko..hua....

HaNTwO said...

wawawawa cite trafik light ke cite kerohanian ni?? ;p

AngahSayang2314 said...

yup memang betul hidup di dunia memang banyak halangan & liku2 kehidupan

Yuni Aisyah said...

berhenti kemana adah.???

iqbalsyarie said...

Tahniah kerana berjaya membuatkan saya tertipu.hahahaha

btw,kenapa harus berhenti???teruskan saja...lggar je..hahahaha

Entry Baru:
-Andai aku tahu.....
-Kisah Dua Perut

wadud@duad said...

ler.. ingat adah nak berenti keje tadi.. cuak gak.. hehehee...betol tu adah, wadud sokong.. :-)

Related Posts with Thumbnails