Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, June 23, 2011

Perut, pinggang tak sihat...

Salam malam...

Gara-gara stress petang tadi, perut dan pinggang aku tak sihat...Mungkin sebab melantak nasi (agak banyak la jugak), muchys yang 4 segi (hampir 3/4 makan dari sebungkus), dan sejam pastu makan megi sebungkus, buah epal...Sumbat jugak dalam perut ni walaupun dah kenyang....

Aduhhh...Kesian badanku....Kesian perutku....Rasa terseksa...Nape la makan jugak walaupun dah kenyang...Tekanan...Tekanan...


Sepatutnya: "Berhenti sebelum kenyang..."



p/s: Ikut hati badan binasa....

9 comments:

zati embong said...

huhu,adah kalau tertekan nk makan bnyak2,makanlah yg ringan2 je.hihi.

Aretikz said...

Maka, berpuasalah.. dah qada puasa? kalau skadar sunat.. jgn ari jumaat.. hehe..

intan suraya said...

erk.. mmg mcm berlebihan dh tu..:)

Lanunsepet Aku Seorang Blogger said...

he3.. perut punca segala penyakit..
hati2..

tehr said...

dah tengah2 malam cam ni rasa lapar la pulak
makan sikit2 biar banyak kali
boleh, kan?

emieysandra said...

mkn ubat la cyg..pastu rehat k, maybe angin tu..mkn panadol pun okey skit~

Mr iz said...

tu la tak ingat he he he he...kan dah sengat... bawa bersabar...he he he he

Keyyah said...

sian adah..xmo stress sgt2 k...kalo rs nk mengunyah, jgn la mkn yg berat2...xpun mkn dlm kuantiti yg ckit...


## Keyyah kalo stress pun suka mkn juga...that y malas nk beli jajan byk2..kang asik melantak ja....huhu

.m y z. said...

tengah frust ke mokso ku sayang? :P

Related Posts with Thumbnails