Ipanelonline: Jawab survey dapat duit. Daftar SINI

Thursday, June 30, 2011

Pasar malam di Cameron Highlands...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ok2...Ni nak cerita pasar malam di Cameron Highlands plak....(Itu pun nak cerita adah ni...T__T) hihi...Memang ramai ler orang kat pasar malam...Jom layan picture aje...

Ni suasana baru nak malam...

Kat sini macam2 ada...Antaranya...

 Strawberry coklat...Suka makan...:)

 Bunga ros dan seangkatan dengannya...

 Lagi2 bunga...lalala

Pokok2 kaktus...Murah je...3 pasu kecik, rm5...hihi

Ada la jugak angkat 3 ketul kaktus nie...

Brokoli dan kubis...

Ada lagi sayur2 lain yang murah2 dan segar2...Antaranya ubi keledek, cendawan, kentang, dll la...Try fokus sayur kubis nie....Errr

 Peace...

Ada siput babi di situ...Tak nampak lagi cacing2...Confirm tak beli...Geli...Padahal bagus sebab menunjukkan sayur tu di tanam secara betul tanpa sembur sebarang penghapus binatang di situ...Tapi....Tak sanggup...Ngeee...

Makan durian....

Mimpi apakah makan durian kat sana...hehe..Sebab baru la jumpa durian yang murah....Dah asyik kat tempat lain main timbang kilo je...Mahal weh main timbang2 nie...Kitorang makan durian longgok...hihi...

Tak lupa juga beli jagung bakar kat sini...Siyes jagung kat sini memang manis, lembut dan sangat sedap...First time makan jagung yang sedap...Picture ada kat entry sebelum nie....Hehehe...

Actually banyak lagi gambar2 pelbagai aksi...Dah cukup yang ni saje lah ye...:) Tapi citer yang esoknya akan disambung...hihi



p/s: Nak datang lagi....Nak beli pokok bunga ros, nak beli ubi keledek, nak makan jagung, nak makan strawberry yang manis, nak honeymoon...Errrr....

20 comments:

Keyyah said...

bestnya tgk sayur2 kat sana...

aTy _faRed~ said...

suker lar gi pasar kat cameron ni...pernah pergi sekali dulu ngan tunang..[sekarnag dah jadi asben]..memang besh..!!! nak pergi lagi....:)

little_teddy said...

adah...wahhhh bestnye bersantai kat situh ye...Tuan aku g pasar tuh, dia suka tiup belon buih tuh.Nnt ramai la bdk2 dtg nak pecah2 kan...Dia buat cmtuh supaya nak kurgkan nafsu membelah.heheheh

M a W a D D a H said...

keyyah: memang best sgt2 tgk sayur2 segar nie..:)



aty fared: nati pergi nak order jagung seguni...errr...hihi



little_teddy: memang best..:)tapi kan masa adah pergi xjumpa pun yang main tiup2 belon tuh...hihi...

JARI YANG TERBARAI said...

turun dari cameron tu kalo bawak laju2 memang rasa mcm naik roler coster

Cik Ezy said...

pehh..
best nye kalo dpt beli bunge byk3..
hoho..

Aniz said...

nak beli munge!!!!!!!!!!!!!!!

ecah mashuri said...

stoberi coklat.sedapnyeeeeeee...kalau cicah susu punn sedap.wuwuuwuwu

Sabihah said...

bestnye...last aku g cameron, mase honeymoon...erkk..heheh ^_^

Nasriq said...

aku tiap2 bulan pergi sana... nak honeymoon pe nya kat situ...

zati embong said...

mesti bunga2 yg jual dkat psr malam lg murah dr kat kedai kan?

BonekadalamChermin said...

sy belum penah sampai sana
fevret tu stroberi ceklet!





*thanx ya follow my blog

:)

ïêmå å¢klê§ said...

strwberry coklat..
waa best2..
nak jugak :(

ASSOYFINGER67 said...

aku rindu padamu cameron..bila lak nak pergi nie..asyik sebok jer,,,,,:(

Mr iz said...

segar segar gitu... he he he he...baru la dikatakan terbaik dari ladang ni... he he he

アヌム ちゃん said...

panah pegi gak dulu..memang best..heee..

tehr said...

ubi keledek cameron juga best, adah
tak cuba ke?

wadud@duad said...

pandey amik gambo..
hehehe

emieysandra said...

bestnyerr! byk munge~

Sri Jelita said...

mmg best pg CH.nnt kite nk pg lagik

Related Posts with Thumbnails